معاون فرهنگی دانشگاه تهران:

فرد فوت شده در تبریز دانشجوی دانشگاه تهران نیست

تهران (پانا) - معاون فرهنگی دانشگاه تهران در واکنش به برخی اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی براینکه «صبا صادق زاده » دانشجوی این دانشگاه در تبریز درگذشته است ، گفت: نام این فرد صرفا در میان قبول شدگان دانشگاه تهران بوده اما هیچ ثبت نامی انجام نداده است .

کد مطلب: ۹۰۹۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فرد فوت شده در تبریز دانشجوی دانشگاه تهران نیست

مجید سرسنگی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا پیرامون اخبار منتشر شده در مورد فوت یک دانشجوی دانشگاه تهران در تبریز با ابراز تاسف از درگذشت این فرد افزود: خانم صادق زاده هنوز در دانشگاه تهران ثبت نام نکرده بود ، بنابراین دانشجوی این دانشگاه محسوب نمی شود.
وی تاکید کرد: فردی دانشجوی دانشگاه تهران محسوب می شود که مراحل قانونی ثبت نام را انجام داده و شماره دانشجویی دریافت کرده باشد.
سرسنگی تصریح کرد : طبق بررسی انجام شده صادق زاده برای ثبت نام به دانشگاه تهران مراجعه نکرده است.
به گزارش ایرنا ، صبح امروز خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه ، دانشجوی دانشگاه تهران، که گویا برای اخذ مدرک کارشناسی به تبریز مراجعه کرده بود، در یکی از خوابگاه‌های دانشجویی در اثر نشت گاز، جان خود را از دست داد.
بعد از انتشار این خبر در برخی خبرگزاری ها، ایرنا در خبری به نقل از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز اعلام کرد: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر مرگ دانشجوی دانشگاه تهران در خوابگاه دانشگاه صحت ندارد و بر خلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی این فرد دانشجوی دانشگاه تبریز نبود و در خوابگاه دانشگاه تبریز فوت نکرده است.
حسین امامعلی پور در توضیح بیشتر گفته است: متاسفانه دختر جوان در اثر نشت گاز آب گرمکن در خوابگاه خود گردان در شهرک پرواز جان خود را از دست داده است. این دختر جوان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی سهند بود که گویا برای اخذ مدرک کارشناسی به تبریز مراجعه کرده بود، ولی در اثر این حادثه جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: طبق شنیده‌ها این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت؛ مصدوم این حادثه به صورت سرپایی در بیمارستان درمان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار