رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:

سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر فروکش کرد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ترافیک روان در سطح شهر و کاهش سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سطح آب مسیل‌های امام علی (ع) و ابوذر فروکش کرد

به گزارش ایسنا، احمد صادقی درباره آخرین وضع معابر پایتخت همزمان با بارش شدید باران گفت: امروز در تهران بارندگی را تجربه کردیم که در ۲۰ سال گذشته سابقه نداشت و با آن که احتمال می‌رفت حجم بالایی از آبگرفتگی را شاهد باشیم، گزارش حادی در این مورد نداشتیم.

وی با بیان اینکه اکنون در هیچ نقطه‌ای از شهر آب گرفتگی شدید نداریم و دوربین‌های سازمان مدیریت بحران حاکی از ترافیک روان در سطح شهر است، ادامه داد: علی‌رغم نگرانی‌هایی که درباره سیلابی شدن روددره‌ها داشتیم، هیچ موردی در این زمینه گزارش نشد.

صادقی با اشاره به آب‌گرفتگی مقطعی در اتوبان شهید صیاد شیرازی، کنار گذر فتح - آزادگان و زیرگذر امام حسین (ع)گفت: در ساعات گذشته سطح آب مسیل‌های امام علی (ع)و ابوذر بالا بود که هم‌اکنون فروکش کرده و تردد در محدوده ابوذر کاملاً روان است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان تصریح کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، بارندگی‌ها با حجم کم‌تر تا فردا ظهر ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار