حریق گسترده کارگاه نجاری در خیابان جمهوری + تصاویر

تهران (پانا) - سخنگوی آتش‌نشانی تهران از حریق گسترده در یک کارگاه نجاری در خیابان جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۴۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
حریق گسترده کارگاه نجاری در خیابان جمهوری + تصاویر

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:43 صبح امروز آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و مبل‌سازی در خیابان جمهوری، چهارراه پیروز به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه ساختمان دو طبقه روی همکف بود که طبقه فوقانی مسکونی، طبقه همکف تجاری و طبقه منفی یک با وسعت 100 متر کارگاه نجاری بود. حریق در طبقه منفی یک آغاز شده و آتش کاملاً شعله‌ور بود و دود بسیار غلیظی طبقات را فراگرفته اما خوشبختانه پیش از رسیدن آتش‌نشانان، ساکنان واحد مسکونی از ساختمان خارج شده بودند اما این نگرانی وجود داشت که افرادی داخل طبقات دیگر محبوس باشند که آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به طبقات مختلف رفته و همزمان با خاموش کردن آتش‌، مشغول جست‌‌وجو در تمام طبقات شدند که هیچ فرد محبوسی یافت نشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اضافه کرد: در این ساختمان، سه کاربری متفاوت مسکونی، مغازه و انبار وجود داشت و نشان‌دهنده این است که هنوز باور ایمنی وجود ندارد، اگر در این ساختمان طبقات بیشتری وجود داشت، شاهد وضع بحرانی‌تری بودیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار