باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما بیش از پیش متجلی شود

مدیر کل بنیاد شهید لرستان گفت:باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما بیش از پیش متجلی شود.

کد مطلب: ۸۸۸۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما بیش از پیش متجلی شود

سید حسین ناظریان دریکصد و هشتاد و سومین جلسه ستاد شاهد استان لرستان با تسلیت ایام فاطمیه افزود: همه تلاش ما این است که موضوع کیفیت بخشی در مدارس شاهد اعمال شود.

وی با تأکید بر اهمیت بحث شهید پژوهی گفت: فرزندان ما نیاز دارند که این فرهنگ به عنوان یک الگوی غنی برای آنها جا بیفتد و اگر این فرهنگ را به نسل آینده منتقل نکنیم به نسل آینده ظلم کرده ایم.

ناظریان در خصوص برگزاری یادواره شهدا افزود: بهتر است برای انتقال این موضوع از موضوعات هنری استفاده کنیم و موارد را در قالب فیلم، داستان نویسی ،شعر ، نویسندگی و .... انجام شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری های آموزش و پرورش و بنیاد شهید افزایش یابد .

محمد حسین قاسمی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش لرستان نیز گفت:در شش ماهه اول سال جاری از تعداد ۲۰۰ خانواده شهید و ۹۷ خانواده آزاده سرافراز و ۲۷۸ رزمنده دوران دفاع مقدس با اهداء هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمده است.

وی انتخاب و اجرای شعار هر مدرسه یک یادواره در قالب طرح شهید پژوهی در سطح مدارس استان ،نشکیل ۷ نمایشگاه شهید پژوهی در سطح استان، برگزاری ۳۸ یادواره درون مدرسه ای و منطقه‌ای و استانی، اجرای طرح شهید پژوهی با ارائه هزاران مقاله و اثر و انتخاب ۷۴ نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف و اهداء لوح تقدیر و هدیه، برگزاری کلاس کیفیت بخشی به مباحث آموزشی مدارس شاهد سطح استان با حضور مدیرکل شاهد وزارت متبوع و شرکت کلیه مدیران مدارس شاهد در این دوره، اعزام تعدادی از مدیران مدارس شاهد به اردوی تجربه اندوزی زیارتی در مشهد مقدس از دیگر اقدامات بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار