لیگ برتر ایران؛ هدیه یک امتیازی شفر و یحیی به مدعیان

تهران (پانا) - دیدار حساس تیم‌های استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی با تقسیم امتیاز به پایان رسید.

کد مطلب: ۸۷۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ هدیه یک امتیازی شفر و یحیی به مدعیان

در آخرین روزهای نیم فصل اول لیگ برتر ایران، حساس‌ترین دیدار این روزهای فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های بالای جدولی استقلال تهران و پدیده مشهد برگزار شد.

برخلاف آنچه تصور می‌شد نیمه اول بازی عملکرد دو تیم چندان جذاب نبود و جانب احتیاط باعث شد تا هر چند موقعیت‌های روی دروازه‌ها دیده شد اما هیچ کدام موقعیت صد در صد نبودند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد. شاید مهم‌ترین اتفاق این نیمه نه چندان دلچسب، دو تعویض اجباری برای شفر و گل‌محمدی به علت مصدومیت بود؛ در دقیقه 39 نیومایر جای فرشید باقری را در ترکیب استقلال گرفت و در دقیقه 44 حسین مهربان جای خود را به محمد مهدی مهدی‌خانی در ترکیب پدیده داد.

در نیمه دوم بازی استقلال توانست بر جریان بازی برتری پیدا کند و موقعیت‌هایش بیشتر از پدیده شد اما شاگردان وینفرد شفر در باز کردن دروازه پدیده این فصل فوتبال ایران ناکام بودند. البته در دقیقه 79 پاس نیومایر به الله‌یار صیادمنش مهاجم جوان استقلال رسید و او هم توانست دروازه‌ را باز کند اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد تا گل استقلال مردود شود.

صیادمنش که به نظر می‌رسید از پذیرفته نشدن گلش عصبانی بود با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 89 از زمین اخراج شد تا استقلال دقایق پایانی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند. کارت زرد دوم این مهاجم جوان در حالی ثبت که در 4 دقیقه قبل این بازیکن کارت زرد اولش را به علت حرکت خطرناک روی گلر حریف بدست آورده بود اما 5 دقیقه بعد ضربه‌زدن به توپ بعد از سوت داور کار دست استقلال و الله‌یار داد و در نهایت در وقت‌ اضافه نیمه دوم موقعیت صد در صد روی دروازه‌ها خلق نشد تا سوت پایان بازی با تساوی بدون گل به صدا در آید.

با این نتیجه هرچند پدیده با یک امتیاز بیشتر به صدر رفت اما فرصت قهرمانی در نیم فصل برای سپاهان و پرسپولیس با پیروزی در آخرین بازی این دو تیم در نیم فصل اول فراهم شد. استقلال هم با 25 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند و البته باید در انتظار نتیجه نگرفتن 3 تیم دیگر بالای سرش باشد تا فاصله‌اش حداقل با منطقه کسب سهمیه بیشتر نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار