رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان:

اداره ورزش اردستان متولی بحث امر ورزش و امور مربوط به جوانان است

اردستان، اصفهان (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت:یکی از مسائل با اهمیت که بخشی از امورات ما را به خود گرفته است، ورزش است که اداره ورزش اردستان متولی بحث امر ورزش و امور مربوط به جوانان است.

کد مطلب: ۸۶۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اداره ورزش اردستان متولی بحث امر ورزش و امور مربوط به جوانان است

عباس روحانی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار پانا اظهار کرد:یکی از مسائل با اهمیت که بخشی از امورات ما را به خود گرفته است، ورزش است.

وی افزود:اداره ورزش اردستان متولی بحث امر ورزش و امور مربوط به جوانان است.

روحانی خاطرنشان کرد:ورزشکاران شهرستان به مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی اعزام شدند که رتبه های برتر استانی را کسب نمودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان تاکید کرد:تا حالا ۶سازمان مردم نهاد ورزشی ثبت شده که عنواین برتر استانی را نیز کسب کردند.

روحانی تصریح کرد: کارگاه های پیشگیری از اعتیاد ویژه جوانان ورزشکار شهرستان برگزارشده است.

وی به قرار گرفتن تیم نوبنیاد اردستان در بین تیم های لیگ برتر فوتسال استان اشاره کرد و افزود: خیلی خوشحالیم که تیم نوبنیاد اردستان در بین تیم های مسابقات لیگ برتر فوتسال استان قرار گرفته و آرزوی موفقیت برای این نماینده عزیز شهرستان داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان از رشد ۳۱ درصدی ورزش های سازمان یافته خبرداد و گفت: بیش از ۱۲۰۰ از ورزشکاران شهرستان در طرح اوقات فراغت شرکت کردند.

روحانی به افتتاح چند خانه ورزش روستایی اشاره و تاکید کرد: در چند روستای شهرستان خانه ورزش افتتاح شده که این طرح ادامه دارد وتمامی‌روستاهای اردستان به خانه ورزش مجهز خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با شهدا،راه‌اندازی ایستگاه ورزش سالمندان،راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در پارک ها و مسابقه دوچرخه سواری از اعم برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در اردستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار