معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش شهر تهران خبر داد:

میزبانی 4100 واحد آموزشی از جشن مهر عاطفه‌ها

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران از میزبانی ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی برای برگزاری جشن مهر عاطفه‌‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی 4100 واحد آموزشی از جشن مهر عاطفه‌ها

مراسم مهر عاطفه‌ها امسال هم طبق سال‌های گذشته با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش‌آموزان نیازمند، با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه شایسته منطقه ۱۱ برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: «امروز با هماهنگی و همکاری کمیته امداد، سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه مهر عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود که امیدواریم این کارهای شایسته تداوم پیدا کند.»

عبدالرسول کریمی ادامه داد: «هرچه درباره بحث احسان و نیکوکاری کار کنیم، کم است. این بحث یکی از نکات مهمی است که دین ما بر آن تاکید دارد. اجرای سنت الهی، معامله سودمند یا خداوند، حق مال و احساس خودارزشمندی از جمله تاکیدات و اهمیت انفاق و نیکوکاری است.»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه بیشتر به نیازمندان تاکید کرد و گفت: «جشن مهر عاطفه‌ها در ۴ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در حال اجراست.»

در مراسم امروز عباسعلی باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اردشیر دهقانی و سیدهادی دلبری معاونان فعالیت‌ها و هماهنگی سازمان دانش‌آموزی، ابوالقاسم رستگار مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کشور و دیگر مسئولان حضور داشتند‌.

عباسعلی باقری مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: همه ما درمانده‌ایم تا وقتی که به خدا نزدیک شویم. مانند قطره‌ای که تا بخدا برسیم به آرامش رسیده‌ایم.

او ادامه داد: برای رسیدن به خداوند باید به سمت صفات خداوند برویم.

باقری افزود: جشن عاطفه‌ها برای افرادی است که به خداوند نزدیک‌تر هستند. افرادی که کریم هستند نیز به خدا نزدیک‌تر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار