برگزاری آیین مهمانی لاله ها در هفته دفاع مقدس

شهرری(پانا)- گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و جمعی از مسئولان کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردم گلباران و عطرافشانی شد.

کد مطلب: ۸۵۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین مهمانی لاله ها در هفته دفاع مقدس

شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتندوگروه مارش ارتش جمهوری اسلامی با نواختن آهنگ های انقلابی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) بار دیگر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم اظهار کرد: آثار شهدا اعم از وصیت نامه و دلنوشته که بیانگر اعتقادات، ایمان و اهداف این یاران سفر کرده است باید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت، ضبط و در میان نسل جوان ترویج شود.
وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث استمرار انقلاب اسلامی می شود، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده نظام به دلیل اینکه در عرصه های مختلف سیلی سختی از ملت ایران خورده اند به دنبال تخریب ارزش های اسلامی و انقلابی در میان نسل جوان کشور هستند.
حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه امام ارحل از همان روز اول نهضت، شعار نه شرقی و نه غربی را انتخاب کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها پدیده سیاسی زمان خود در جهان بود که به ابرقدرت های غرب و شرق وابسته نبود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: انقلاب اسلامی ایران از همان روز اول بنای خود را بر اسلام و ارزش های ناب اسلامی گذاشت، مردم فداکار ایران با اتکا به قرآن و سیره اهل بیت(ع) از تمام دلبستگی های خود گذشتند تا نظام اسلامی در جهان سربلند شود.

شایان ذکر است که نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مردم ولایتمدار تهران در این مراسم حضور د اشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار