تروریست‌های حادثه اهواز پنج نفر بودند

تهران (پانا) - یک منبع آگاه گفت: تروریست‌هایی که روز شنبه در رژه نیروهای مسلح اهواز دست به اقدام جنایتکارانه زدند پنج نفر بودند.

کد مطلب: ۸۵۶۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تروریست‌های حادثه اهواز پنج نفر بودند

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود دوشنبه شب به ایرنا افزود: یک نفر از تروریست‌ها که هویتش مشخص نبود به اشتباه جنازه اش در بین شهدای حادثه تروریستی اهواز قرار گرفته بود که پس از اقدامات کارشناسی دقیق مشخص شد که وی از تروریست‌ها بوده است و احراز هویت شد.

این منبع آگاه با اشاره به جزییات هویت این تروریست اظهار داشت:این تروریست مزدور مربوط به یکی از استان‌های کشور بوده که با چهار همدست دیگر خود در روز شنبه به کودکان و مردم عادی اهواز نیز حمله مسلحانه کرد.

وی گفت: با احراز هویت این فرد تروریست تعداد شهدای قطعی این حادثه 24 نفر، تعداد تروریستها پنج نفر و تعداد مجروحان حادثه نیز 68 نفر می باشند.

در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز در صبح شنبه جمعی از مردم از جمله کودک چهار ساله به شهادت رسید.

هیات دولت نیز به دلیل این جنایات هولناک روز دوشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

پیکر پاک و مطهر شهدای این حمله تروریستی روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشگری از جمله 2 نماینده رهبر معظم انقلاب وزیران دفاع، اطلاعات و بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس بنیاد شهید، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرمانده نیروی زمینی ارتش و تعداد دیگری از مسئولان نظام در اهواز تشییع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار