واکنش حزب‌الله لبنان به حمله تروریستی اهواز

تهران (پانا) - حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز را به شدت محکوم کرد و این رویداد را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران و مردم اهواز تسلیت گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش حزب‌الله لبنان به حمله تروریستی اهواز

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المنار، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پشت این اقدام تروریستی دست‌هایی شیطانی قرار دارد که هدف آن تضعیف امنیت و ثبات جمهوری اسلامی است.

حزب‌الله لبنان تأکید کرد، این جنایت واکنش مستقیم و صریحی به پیروزی‌های بزرگی که توسط محور مقاومت در منطقه و در جبهه‌های مختلف حاصل شده است.

در این بیانیه آمده است، این عملیات ادامه اشکال دیگر جنگی است که آمریکا و هم‌پیمانانش مستقیم یا با واسطه به راه انداخته‌اند.

حزب‌الله اعلام کرد که این روند تأثیری بر جمهوری اسلامی، قدرت و حضور سیاسی و میدانی آن نخواهد گذاشت و حمایت همیشگی آن از جنبش‌های مقاومت، مردم فلسطین و سایر ملت‌های آزادیخواه در جهان را متأثر نخواهد ساخت.

مقاومت اسلامی لبنان این رویداد را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران و مردم اهواز تسلیت گفته و اعلام کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم به خانواده‌های شهدا صبر و به زخمی‌ها، شفای عاجل عنایت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار