حامد زمانی خواننده پرسر و صدا سرانجام مجوز رسمی فعالیت گرفت

زمانی: امروز آغاز دوباره فصل جدید فعالیتهای من است

تهران (پانا) - خواننده خبرساز سال‌های گذشته سرانجام توانست مجوز فعالیت‌های رسمی خود را بگیرد و به صورت رسمی به چرخه خواننده‌های مجاز بپیوندد.

کد مطلب: ۸۵۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
حامد زمانی خواننده پرسر و صدا سرانجام مجوز رسمی فعالیت گرفت

حامد زمانی که پیش‌تر آثار زیادی از او در فضاهای عمدتا اجتماعی و سیاسی در رسانه‌های مختلف منتشر شده بود، با اخذ همه مجوزهای لازم به صورت رسمی وارد بازار موسیقی درکشور شد و نخستین تک آهنگ رسمی خود را در حال و هوایی متفاوت از آنچه از او سراغ داشته‌ایم، منتشر کرد.
تک آهنگ «ولوله» نخستین اثر رسمی این خواننده با تنظیمی از کوشان حداد و شعر خود حامد زمانی تهیه و تولید شده است .
حامد زمانی درباره نخستین اثر رسمی خود و ورودش به فضای مجاز بازار موسیقی در کشور به روابط عمومی آلبوم اش گفت: «تک آهنگ ولوله یک اثر فولکلورِ شادِ غیرِ سیاسی‌ است با شعری از خودم و تنظیم متفاوت از کوشان حداد که اولین اثر منتشر شده‌ من بعد از تقریباً یک سال و اندی سکوت است.

وی ادامه داد: آثار جدیدی را تولید کرده‌ام و «ولوله» به نوعی نخستین اثر از آن مجموعه جدید است. امروز آغاز دوباره فصل جدید فعالیت‌های من است و قطعا در مسیری که انتخاب کرده‌ام، بسیاری را متحیر خواهم کرد.»
زمان در پاسخ به این سوال که تفاوت فضاهایی که در اثر جدید خود تجربه کرده با با فضای قبلی کارهایت نیز گفت: صحبت در این زمینه را به فضای دیگری موکول می‌کنم. حرفهای زیادی برای گفتن دارم و به زودی در این باره مفصل سخن خواهم گفت.
وی در سالهای گذشته با انتشار آثاری در فضای اجتماعی و سیاسی خبرساز شد و پخش آثار متفاوتش در این سالها باعث شد به شهرت برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار