ادامه حواشی کلیپ خبرساز کمدین خندوانه

تهران (پانا) - بعد از رونق گرفتن حضور چهره‌های سینمایی و بعضاً ورزشی به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی، این بار، حضور چهره‌های شناخته شده (سلبریتی‌ها) در اجرای برنامه‌های تلویزیونی رنگ و بوی جدیدی گرفت و استندآپ کمدین‌ها هم وارد گود اجرا شدند.

کد مطلب: ۸۴۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

روزنامه جوان نوشت: محمد سلوکی، مجری با سابقه تلویزیون می‌گوید: چهره‌های جدید باید بدانند که کار اجرا بسیار پیچیده، سخت و حرفه‌ای است و با این تصور که قرار است کار راحتی انجام دهند و فقط باید جلوی دوربین حرف بزنند، به این کار وارد نشوند.

دکتر محمد نظری به سیاست‌های یک بام و دوهوای صداوسیما در‌باره مجری‌ها اشاره می‌کند و می‌گوید: من نمی‌دانم در تلویزیون چه می‌گذرد. انگار یک تشتت و تضاد فکری اتفاق افتاده و در زمانی که مجری‌های صداوسیما از صد‌ها گزینش رد می‌شوند تا به آنتن برسند و هر هفته به خاطر گفتن یک جمله یا نگفتن آن توبیخ می‌شوند، می‌بینیم یک آدمی را از کف خیابان می‌آورند و به او اجرا می‌دهند، کسی که نمی‌داند روی چه خطوط قرمزی حرکت می‌کند، روی آنتن می‌رود و برنامه اجرا می‌کند.

مجری با سابقه برنامه «به خانه بر میگردیم» می‌گوید: وقتی این افراد اجرای برنامه تلویزیونی را بر عهده می‌گیرند، تصور می‌کنم صداوسیما به صورت ملوک الطوایفی مدیریت می‌شود و یک سیاست کلی تحت نظر معاونت سیما بر نحوه عملکرد مجری‌ها حاکم نیست.

در ادامه شوخی عجیب این کمدین را با پرستاران مشاهده می کنید:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار