توشاک:خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز از نساجی گرفتیم

تبریز (پانا) - جان توشاک،سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز،بعد از کسب نتیجه مساوی مقابل تیم نساجی مازندران گفت:خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز از نساجی گرفتیم.

کد مطلب: ۸۴۲۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
توشاک:خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز از نساجی گرفتیم

جان توشاک پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: تیم مقابل ما در بازی امروز تیم بهتری بود. ما امروز خیلی خوش‌شانس بودیم که یک امتیاز بازی را گرفتیم. اگر بازی 10 دقیقه دیگر ادامه می‌یافت، ممکن بود بازی را ببازیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم به حریف، مربی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. چون عملکرد بهتری نسبت به ما داشتند. متأسفم که به سه امتیاز این مسابقه نرسیدیم.

در حالی که خبرنگاران قصد داشتند از توشاک سؤال بپرسند، سرمربی تراکتورسازی بدون اینکه منتظر پرسش خبرنگاری باشد، سالن نشست خبری را ترک کرد که باعث تعجب خبرنگاران شد. او قبل از اینکه نشست خبری آغاز شود، به خبرنگاران گفته بود، سؤالی ندارید و با توجه به اینکه آنها سؤالی مطرح نکرده بودند، بدون پاسخگویی به پرسش‌های خبرنگاران تبریزی، سالن کنفرانس ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را ترک کرد.

همچنین جواد نکونام پس از تساوی یک - یک تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم در شهر تبریز حضور دارم، اما متأسفانه هواداران تبریزی در ورزشگاه حضور نداشتند. هر وقت در تبریز بازی کردیم، هواداران پرشور در ورزشگاه حضور داشتند. امیدوارم دیگر شاهد این‌گونه محرومیت‌ها نباشیم.

وی افزود: در مورد بازی باید بگویم که موقعیت‌ها را راحت از دست دادیم, در صحنه‌ای که توپ بی‌هدف بود، گل خوردیم. این گل کار ما را سخت کرد، اما پس از آن تا پایان بازی به غیر از پنج دقیقه وقت‌های تلف شده، کل بازی در اختیار ما بود. متأسفانه یک پنالتی ما را نگرفتند و بازیکن‌مان را زدند. طی صحبتی که با بازیکنم داشتم، عنوان کرد که بازیکن حریف باید اخراج می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی همچنین خاطرنشان کرد: تیم ما می‌توانست برنده بازی باشد، هر چند که تیم داوری خوب قضاوت کرد. بازی به پایان رسید، اما نتیجه باب میل ما نبود. پس از بازی، به بازیکنانم گفتم که ما برای برد به اینجا آمده بودیم، اما باورمان نشد که می‌توانیم تراکتورسازی خوب و پرمهره را شکست دهیم.

نکونام در مورد اینکه در یک صحنه به خاطر اعتراض به داور وارد زمین شد، تصریح کرد: ما مربیان هر دقیقه نمی‌توانیم به خط کنار زمین نگاه کنیم و ممکن است وارد زمین هم بشویم. از داور و کمک داور عذرخواهی کردم. اگر هواداران امروز حضور داشتند، صدای ما بیشتر گرفته می‌شد. امیدوارم دوباره هواداران تراکتورسازی را ببینم. من فوتبال را با حضور تماشاگران دوست دارم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این بازی دو نیمه متفاوت داشت و تیمش در نیمه دوم بهتر بازی کرد، گفت: اگر حتی بازی در نیمه اول دست تراکتورسازی بود، آنها موقعیتی نداشتند و گلی که خوردیم، روی شوت از راه دور بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در رابطه با وقت تلف کردن بازیکنانش تصریح کرد: دو تعویض ما به خاطر مصدومیت بازیکنان‌مان بود. در صحنه‌هایی که بازیکنان ما روی زمین افتادند، مصدوم شده بودند. به حامد لک هم در یک صحنه گفتم زودتر بازی را آغاز کند. اینکه بازیکنان خودشان را روی زمین بیاندازند، شاید در ذهن بازیکن باشد و شاید هم خسته شده باشد، اما من به عنوان مربی نمی‌توانم به بازیکنم بگویم که روی زمین بخوابد. اگر وقت‌کشی اتفاق افتاده باشد، از طرف من و تیمم تأیید نمی‌شود و هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم.

نکونام در مورد کارت زردهایی که بازیکنانش در این دیدار گرفتند، خاطرنشان کرد: ما هر بازی را نسبت به خودش ارزیابی می‌کنیم. این دیدار پربرخورد بود و کارت زردهای بیشتری داشتیم.

وی در واکنش به اینکه حامد لک حواشی زیادی دارد و در این بازی هم به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت و آیا این مسائل به تیمش ضربه نمی‌زند، گفت: این موضوع به ما ضربه نمی‌زند. لک جزو دروازه‌بان‌های خوب ماست و اولین خرید نساجی بود. یکی از کسانی که لیاقت دارد لباس تیم ملی را بپوشد، همین دروازه‌بان است. اگر اشتباهی کند، باید به او کمک کنیم و اگر اعتراضی کرده، تحت شرایط بازی بوده است. ما هم ممکن است اعتراضی کرده باشیم. لک در دو بازی اخیر ما فوق‌العاده بود و من به عنوان مربی اینجا هستم تا اشتباهات را پوشش بدهم. از مردم مازندران می‌خواهم که تیم‌شان را حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد کیفیت بازی‌های لیگ و اینکه تیم او نیز در این دیدار کمتر به توپ سرعت می‌داد، گفت: درباره فوتبال ایران نمی‌توانم صحبت کنم، اما در خصوص تیمم باید بگویم که از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

نکونام در واکنش به حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تراکتورسازی عنوان کرد: در مورد بازیکن نمی‌توانم صحبت کنم، اما تراکتورسازی همیشه تیم بزرگی بوده و نشان داده است که چه در بالای جدول باشد، چه پایین، احترام خود را دارد. خدا را شکر تراکتورسازی امسال بازیکنانی خریده است که بازیکنان بزرگی هستند. ما هزینه‌های تیم بالای جدول را نداریم، اما تراکتورسازی تیم خوبی بسته است. مردم آذربایجان هم لیاقت دارند بهترین‌ها را در اختیار داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار