اتفاق خارق العاده برای یوونتوس

تهران (پانا) - بانوی پیر اعلام کرد که تمام بلیت‌های فصلش برای تماشای بازی‌های خانگی این تیم در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به فروش رفته است.

کد مطلب: ۸۳۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اتفاق خارق العاده برای یوونتوس

به گزارش تسنیم، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای در سایت خود اعلام کرد که تمامی بلیت‌های فصل این تیم برای بازی‌های خانگی‌اش در فصل آینده به فروش رفته است. این در حالیست که یک ماه تا آغاز فصل جدید سری A باقی مانده است.

طبق اعلام سایت باشگاه یوونتوس، 29 هزار و 300 بلیت فصل این تیم که 4 هزار تای آن برای جایگاه ویژه است، برای فصل 19-2018 فروخته شده است.

نکته جالب درباره فروش بلیت‌های فصل بانوی پیر این است که 95 درصد از بلیت‌های فروخته شده در واقع تمدید شده بلیت‌های فصل گذشته است و 5 درصد مابقی هم توسط اعضای باشگاه تصاحب شده و این یعنی که هیچ بخشی از بلیت‌های فصل بیانکونری به صورت عادی به فروش نرسیده است.

طبق اعلام سایت کالچونیوز24، بیانکونری با وجود افزایش 30 درصدی قیمت بلیت‌هایش برای فصل آینده، 30 میلیون یورو بیش از فصل گذشته از محل فروش بلیت‌های فصلش درآمد کسب کرده است.

ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس یکی از دلایل اصلی استقبال گسترده هواداران یوونتوس برای تمدید بلیت‌های فصل خود با وجود گران شدن آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار