تاج اعلام کرد: پیش‌بینی ۸ بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال قبل از جام ملت‌ها

تهران (پانا) - رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی تیم ملی فوتبال برای آماده‌سازی تیمش برای جام ملت‌های ۲۰۱۸ امارات ۸ بازی تدارکاتی پیش‌بینی کرده است.

کد مطلب: ۸۳۱۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تاج اعلام کرد: پیش‌بینی ۸ بازی تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال قبل از جام ملت‌ها

مهدی تاج درباره پیام تبریک مقام معظم رهبری اظهار کرد: این پیام واقعا موجب مسرت آحاد جامعه فوتبالی کشورش شد. این پیام هرچند کم اما حاوی مطالب مهمی بود و جامعه فوتبال متوجه شدند که مقام معظم رهبری بازی ایران را دیدند. امیدوارم بتوانیم در تمام رده‌ها با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم که خوشبختانه امسال هم سال فوتبالی بوده و ما سوم فوتبال ساحلی، سوم فوتسال دنیا و قهرمان آسیا در بانوان هستیم، شرایط خوبی فراهم شود. امیداوارم بتوانیم اوامر مقام معظم رهبری در فوتبال را اجرایی کنیم.

او درباره دلایل نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: من خودم احساس می‌کنم که بهترین کاری که فدراسیون فوتبال می‌توانست انجام دهد، تمدید قرارداد کی‌روش و تجهیز ساختمان پک که مدتی در اختیار ایفمارک قرار گرفته بود، بوده است. این ساختمان نقطه قوتی برای بازیکن‌سازی تیم ملی شد. هم‌چنین پیراهن تیم ملی یکی از باکیفیت‌ترین پیراهن‌هاست. کار دیگری هم که ما کردیم این بود که هواپیمای چارتر برای ملی‌پوشان فراهم کردیم. فدراسیون فوتبال با حاشیه‌ای که در همه جای دنیا مرسوم است اهمیت نداد و دنبال این بود که همه هم و غم آن آماده‌سازی تیم ملی باشد. در این راستا تمام باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال کمک کردند و ماحصل آن نمایش خوب تیم ملی در جام جهانی شد. امیدواریم در بازی سوم نمایشی درخور شان کشورمان داشته باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشت توضیح داد: ما جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که بیش‌ترین بحث ما برنامه‌ریزی برای بازی سوم بود. که بدانیم چه کارهایی باید انجام دهیم. ما هم باید روی برد هم روی باخت و هم روی مساوی تحلیل و برنامه‌ریزی داشته باشیم. بحث دوم جام ملت‌های آسیا بود. ما باید کمپی در امارات داشته باشیم و ۸ بازی تدارکاتی که کی‌روش برای تیم ملی پیش‌بینی کرده است فراهم شود. ما امروز روی این مساله برنامه‌ریزی خاصی کردیم و حمایت وزارت ورزش و جوانان را داریم. امیدوارم بتوانیم با اقتدار جام ملت‌های آسیا را پشت سر بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار