حامد زمانی: نشان دادن نیمی از من، خودخواهی است

تهران (پانا) - حامد زمانی خواننده پاپ جوان کشور معتقد است، برخی از رسانه ها تنها نظرات این خواننده را درباره موضوعات بین المللی پخش می کنند و به نظرات او در زمینه مسائل داخلی نمی پردازند.

کد مطلب: ۸۲۲۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حامد زمانی: نشان دادن نیمی از من، خودخواهی است

به گزارش سایت موسیقی ما، این خواننده پاپ در آستانه انتشار نخستین آلبوم رسمی خود درباره برخی رفتارهای رسانه‌ها درباره پخش گزینشی آثارش در رسانه‌ها گفت: نشان دادن نیمی از عقیده خودخواهی است. نشان دادن نیمی از من نیز خودخواهی است. من حرفهایم با همه‌ آثارم تعریف می‌شود، نه بعضی از آنها...نشان دادن نیمی از عقیده یعنی انگار به آن عقیده اعتقاد و اعتماد نداریم. عقیده‌ای که یک طرف آن نبرد با «عمروبن عبدود» است و یک طرف دیگرش نبرد با «عقیلِ» برادر.
حامد زمانی افزود: ما وقتی می‌توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم و روی آنها تاثیرگذار باشیم که منتقد و‌ معترض هرگونه ظلم و‌فساد باشیم؛ با همه‌ ابعاد و‌ وجوهش. چه ظلم و استکبار خارجی که نمادش آمریکا و اسرائیل است و چه استکبار داخلی که نمونه‌اش فساد و تبعیض برخی مسئولین است. رسانه باید آیینه‌ تمام و ‌کمال واقعیات و‌حقایق باشد؛ نه قسمتی از آن. انتظار می رود اگر رسانه‌ها به آن دسته از کارهای من می‌پردازند نیم نگاهی هم به این طرف قصه داشته باشند؛ نه اینکه به کل آنرا مسکوت گذارند. طبیعی است در این وضعیت قضاوتهای صحیحی راجع به ساختار فکری هر هنرمندی صورت نخواهد گرفت.
زمانی درباره اتفاقات و موضوعات اجتماعی این روزها نیز معتقد است: عقیده و مکتب ما با هر گونه ظلم‌ و استکباری مخالف است، چه خارجی و چه داخلی. رسانه‌های ما به عنوان اصلی‌ترین رکن فرهنگ ساز کشور که اتفاقا داعیه‌ ریشه داشتن در همین مکتب را نیز دارند باید به هر دو‌ وجه ظلم و استکبار بپردازند؛نه فقط بعد خارجی آن و اینگونه مواضع است که اعتماد و جذب مردم را در پی دارد. من به عنوان هنرمند وظیفه دارم از هر دو‌ وجه این ظلم بخوانم؛ چه بعدخارجی و چه داخلی. اما متاسفانه در این سالها کارهایی از من که به بعد داخلی این ظلم یعنی بی عدالتی و فساد، رانت و تبعیض در برخی مسئولین میپردازند توسط هیچ رسانه‌ای پوشش داده نشده؛ آثاری مثل: هفت تیر، بگذرد، شمشیر و... و فقط آثاری رسانه‌ای شدند که به وجه خارجی این ظلم پرداخته‌اند که این هم ظلم به شخص من هنرمند است و‌هم به ساحت رسانه.
این خواننده در تدارک انتشار نخستین آلبوم رسمی خود است که اخبار این آلبوم به زودی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار