بطحایی: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه مدارس کشور امسال بیش از اندازه تعطیل بود، گفت: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

کد مطلب: ۸۰۱۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی: طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است

سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به تعطیلی مکرر مدارس در کلانشهرهایی مانند تهران، خوزستان، اردبیل و ضرورت جبران این تعطیلات برای دانش‌آموزان، گفت: آغاز و پایان مدارس در کشور براساس قانون مجلس مشخص می‌شود بنابراین آموزش و پرورش برای جبران تعطیلات مدارس به دلیل آلودگی و برودت هوا با محدودیت روبه رو است.

وزیر آموزش و پروش دولت دوازدهم با بیان اینکه نمی‌توان سال تحصیلی را بیش از آنچه در قانون مشخص شده ادامه داد، تصریح کرد: آموزش و پرورش حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند تعطیلات پیش‌بینی نشده مدارس را که امسال بیش از اندازه بود برای دانش‌آموزان جبران کند تا به آموزش دانش‌آموزان آسیب و صدمه‌ای وارد نشود.

طرح تعطیلی زمستانه مدارس در دولت به نتیجه نرسیده است

وزیر آموزش و پروش در پایان افزود: طرح تعطیلی مدارس در زمستان، در دولت هنوز به نتیجه نرسیده است؛ پس از اتفاق‌نظر در دولت به مجلس فرستاده می‌شود تا تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار