تقابل تاریخی اسطوره‌های فوتبال ایران در سردار جنگل

تهران (پانا) – سپیدرود رشت و سایپای تهران امروز در حالی به مصاف هم خواهند رفت که این بازی بیشتر تحت تأثیر روبرو شدن علی دایی و علی کریمی خواهد بود.  

کد مطلب: ۸۰۱۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تقابل تاریخی اسطوره‌های فوتبال ایران در سردار جنگل

علی کریمی و علی دایی دو نامی هستند که از همان دوران بازی هر چند پرسپولیسی بودند اما در دو ضلع متفاوت هم حضور داشتند و کمتر زمانی را می‌توان سراغ داشت که رابطه این دو اسطوره فوتبال خوب بوده باشد و از مصاحبه‌های تند علیه هم خبری نشود.

اما امروز تقابل علی دایی و علی کریمی برای اولین بار در تاریخ در لباس مربی‌گری خواهد بود. هر چند علی کریمی در نیم‌فصل اول برای مدت کوتاهی سرمربی نفت تهران شد اما فرصتی برای دیدار با سایپا پیدا نکرد و امروز برای اولین بار مقابل علی دایی قرار خواهد گرفت. البته جدای از تقابل همیشگی علی کریمی و علی دایی، آنچه درباره بازی امروز مهم است شرایط ویژه‌ای است که علی کریمی در چند وقت اخیر داشته است.

علی دایی که خودش از سردمداران اعتراض به شرایط مدیریتی فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال است برای آشتی با علی کریمی چراغ سبز نشان داده اما باید منتظر ماند و دید آیا علی کریمی پیش از شروع بازی به سمت دایی خواهد رفت یا خیر؟ اتفاقی که شاید مخاطبان اصلی انتقادهای علی کریمی تمایلی به آن نداشته باشند.

در کنار جذابیت‌های تقابل علی دایی و علی کریمی، در سابقه دیدارهای دو تیم سپیدرود کارنامه‌ای ضعیف دارد. آنها در تاریخ 5 بار با هم روبرو شده‌اند و در حالی که دو بازی آخر آنها با تساوی به پایان رسیده؛ سایپا سه بازی اول را برده و سپیدرود مقابل سایپا برد نداشته است.

تیم محبوب شهر رشت، امروز بدنبال فرار از انتهای جدول و اولین پیروزی تاریخ مقابل سایپا است و علی کریمی هم که در تاریخ کوتاه مربی‌گری‌اش تنها 9 امتیاز با نفت تهران و سپیدرود داشته امروز می‌تواند امتیازهای تاریخ مربی‌گری‌اش را دو رقمی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار