در گفت‌وگو با پانا

شهردار منطقه 22 تهران: در این منطقه سیستم حمل و نقل عمومی وجود ندارد

رشد جمعیت در منطقه ۲۲ نسب به تهران ۵ برابر است

تهران (پانا) - شهردار منطقه 22 تهران با اشاره به ضعف سیستم حمل و نقل عمومی در این منطقه می‌گوید امکانات حمل و نقل عمومی در منطقه 22 وجود ندارد و برای اجرای طرح جدید ترافیکی، این منطقه باید نسبت به سایر مناطق متفاوت دیده شود.

کد مطلب: ۸۰۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهردار منطقه 22 تهران: در این منطقه سیستم حمل و نقل عمومی وجود ندارد

علی نوذرپور در گفت‌وگو با پانا درخصوص وضعیت حمل و نقل عمومی در منطقه 22 شهرداری تهران گفت: سیستم حمل و نقل عمومی در این منطقه بسیار ضعیف است. هر چند آماری که در کل شهر تهران ارائه می‌شود 41 درصد است و بر خلاف گذشته سهم حمل و نقل عمومی پایین است.

شهردار منطقه 22 تهران افزود: آمار و ارقامی که درباره سهم حمل و نقل عمومی ارائه می‌‌شود، باید راستی آزمایی شود. متأسفانه مطالعات مبدأ و مقصد در تهران صورت نگرفته و مطالعاتی که انجام شده متعلق به دهه 70 است و باید به روز رسانی شود.

وی با اشاره به نبود مترو در منطقه 22 شهرداری تهران گفت: در این منطقه مترویی وجود ندارد، در حالی که اکنون حدود 176 هزار و 400 نفر بر اساس آمار سال 95 در این منطقه ساکن هستند و رشد جمعیت در منطقه 22 نسبت به تهران 5 برابر است یعنی اگر رشد جمعیت در تهران 1.3 درصد است در منطقه 22 این میزان 6.3 درصد است.

نوذرپور تصریح کرد: با توجه به بارگذاری جمعیت در منطقه 22 و پروانه‌هایی که صادر شده است در افق طرح جامع برای این منطقه650 هزار نفر تصور شده است. بنابراین باید در منطقه 22 خط مترو در نظر گرفته شود که البته این موضوع در دست بررسی است و لاجرم اتفاق می‌افتد.

شهردار منطقه 22 تهران در پاسخ به این سوال که آیا در طرح جدید ترافیکی که قرار است شامل محدوده زوج و فرد هم اجرایی شود در این منطقه هم قابلیت اجرا دارد یا خیر؟ گفت: در منطقه 22 امکانات حمل و نقل عمومی وجود ندارد و برای اجرای طرح جدید ترافیکی، این منطقه باید نسبت به سایر مناطق متفاوت دیده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار