در صحن علنی مجلس

نماینده بوشهر: اگر مجلس طرح عدم کفایت احمدی نژاد را تقدیم می کرد، امروز کار به اینجا نمی کشید

تهران (پانا) - نماینده مردم بوشهر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه تازه‌منتشرشده از رئیس دولت خطاب به مقام رهبری، محمود احمدی‌نژاد را فردی «معلوم الحال» خواند و از مماشات مجلس با او در دوره ریاست‌جمهوی‌اش انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

عبدالحمید خدری در جلسه علنی امروز (پنجشنبه، 3 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهوری و معاون اول وی با یادآوری مناظره های انتخاب ریاست جمهوری 96، اظهار کرد: رئیس جمهوری در مناظرات انتخاباتی خود تاکید کردند که ته‌لنجی، قاچاق نیست اما متاسفانه مدتی است که به علت بی تدبیری در استان بوشهر، معیشت مردم به ویژه در این ماه به مخاطره افتاده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: انتظار می رود با یک دستور سریع این مشکل مرتفع شود.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر اطلاعات و قوه قضائیه به اتفاقات رخ داده در خیابان پاسداران تهران اشاره و بیان کرد: در حالی که کشور و مردم در غم از دست دادن عزیزانشان در سقوط هواپیمای تهران - یاسوج و نیز شهادت جمعی از نیروهای مخلص مدافع نظام و رهبری در حادثه خیابان پاسداران هستند متاسفانه شخصی معلوم الحال که اقدامات متعددی در توهین و هتک حرمت به ارکان و مسئولان ارشد نظام داشته است، مجدد با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به ساحت گرامی ایشان و شورای نگهبان تعدی کرده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در ادامه به موضوع نامه اخیر رئیس جمهوری قبلی کشور به مقام معظم رهبری اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برخورد با وی، خاطرنشان کرد: از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه انتظار می رود با این شخص معلوم‌الحال برخورد قاطع کند.

وی تاکید کرد: اگر همان روز که وی در خانه ملت و از طریق این تریبون به سران نظام توهین می‌کرد، مجلس در یک حرکت انقلابی طرح عدم کفایت وی را تقدیم می کرد، امروز کار به اینجا نمی کشید، آقای احمدی نژاد شخصی معلوم‌الحال است، انتظار می‌رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار