در جلسه شورای آموزش و پرورش قم مطرح شد

20 میلیارد تومان گردش مالی تهیه لباس‌ دانش آموزان استان قم در سال تحصیلی 96-97

پانا (قم) - استاندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم بر ضرورت استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان بومی در تهیه لباس دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
20 میلیارد تومان گردش مالی  تهیه لباس‌ دانش آموزان استان قم در سال تحصیلی 96-97

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی صادقی استاندار قم در این باره گفت: باید طرح مشخص و کارشناسی شده در این زمینه داشته باشیم و تولید این لباس‌ها به تولیدکنندگان بومی سپرده شود.
وی افزود: تجربه خوبی در سال گذشته در زمینه ی تهیه لباس داشتیم که باید با کاهش نواقص، طرح مشترکی جهت مدیریت و نظارت بر انجام این کار داشته باشیم.
صادقی تعیین حدود مسئولیت ها به صورت شفاف در این زمینه را خواستار شد و افزود: به هیچ وجه نباید نقاط ضعف سال گذشته تکرار شود.
یونس عالی پور، معاون امور زائرین استاندار قم نیز در این جلسه با بیان اینکه تهیه لباس دانش آموزان در قم در سال 96-97 گردش مالی حدود 20 میلیارد تومانی برای استان داشت، گفت: بعضی نواقص وجود داشت که امیدواریم با برطرف شدن آنها شاهد بهبود وضعیت در سال تحصیلی پیش رو باشیم.
شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این جلسه تهیه و توزیع لباس هماهنگ دانش آموزان در مقطع تحصیلی 97-98 را نیازمند هماهنگی مسئولان مرتبط دانست و با بیان اینکه 235 هزار لباس دانش آموزی که در سال گذشته تهیه شد با تاخیر مواجه بود گفت: به همین دلیل درسال جاری این مساله زودتر در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث اسکان زائرین نمی توانیم به زیرساخت های اماکن اقامتی استان اکتفا کنیم گفت: بایستی از ظرفیت های آموزش و پرورش در این زمینه استفاده کنیم.
صادقی با اشاره به اینکه اسکان زائرین انتفاعی برای آموزش و پرورش ندارد افزود: در ایام پیک سفر در عید نوروز راهی جز استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش نداریم.
همچنین رضایی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم در این جلسه با اشاره به برنامه اسکان زائرین در ایام نوروز گفت: پیشنهاد می کنیم اسکان مسافرین در ایام نوروز تنها در روزهای پرمسافر توسط آموزش و پرورش انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به بحث خدمات رسانی به زائرین در ایام نوروز توسط آموزش و پرورش قم گفت: در سال گذشته با مشکل امکانات در این زمینه مواجه بودیم.
شیخ الاسلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور حدود 140 هزار دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: حدود 40 هزار دانش آموز در مسابقه درس هایی از قرآن (استاد قرائتی) شرکت کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: 48 هزار نفر از خانواده دانش آموزان نیز در طرح ختم قرآن شرکت کرده اند.
وی تصریح کرد: کسب رتبه ی نخست پژوهش قرآن، عترت و نماز توسط دختران و پسران دانش آموز قمی و 27 مقام برتر کشوری در مسابقات سراسری قرآن و عترت از افتخارات آموزش و پرورش استان قم بوده است.
شیخ الاسلام خاطرنشان کرد: هیچ گونه دستورالعمل مرتبط با سند 2030 از سوی وزارت آموزش و پرورش نداشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار