در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی؛

جهانگیری: ضرورت تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی بیش از پیش احساس می‌شود

تهران (پانا) معاون اول رئیس جمهوری در پیامی به فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ضرورت تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی بیش از پیش احساس می‌شود، گفت: خویشتنداری پلیس و مدیریت هوشمندانه ناآرامی‌های اخیر از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نخواهند ماند.

کد مطلب: ۸۰۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: ضرورت تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی بیش از پیش احساس می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، متن پیام تسلیت اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
شهادت مظلومانه تعدادی از مأموران فداکار نیروی انتظامی و بسیج در حوادث تأسف انگیز چند روز اخیر، ملت ایران را که همواره قدردان تلاش های صادقانه حافظان نظم و امنیت جامعه هستند، داغدار کرد.
بدون تردید خویشتنداری پلیس و نیروهای امنیتی و انتظامی در مدیریت هوشمندانه، صبورانه و سنجیده ناآرامی های اخیر که علیرغم شهادت و مجروحیت تعدادی از نیروهای خدوم خود، مقتدرانه و بدور از خشونت تلاش کردند با حداقل خسارت و تلفات، نظم و امنیت را برقرار کنند، از نگاه هیچ ناظر منصفی پنهان نخواهند ماند.
امروز هر اقدام ضد امنیتی، افراطی و خشونت آمیز از سوی هر گروه، تفکر و جریانی محکوم و خلاف خواست مردم متمدن و بزرگ ایران است و ضرورت حفظ هوشیاری آحاد جامعه و دلسوزان ملک و ملت و تلاش برای تقویت وحدت و انسجام ملی و پرهیز از هرگونه اقدام تفرقه افکنانه، بیش از پیش احساس می شود.
شهادت این عزیزان را به عموم ملت قدرشناس ایران، خانواده های بزرگوار و همکاران ارجمند آنها در نیروی انتظامی و به ویژه به جنابعالی که سهم مهم و ارزشمندی در مدیریت منطقی و خردمندانه این حوادث داشتید، تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهوری»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار