معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران:

پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری

تهران (پانا) -معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری

به گزارش روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری اظهار داشت: در سومین روز از جست و جوهای امداد و نجات از مفقود شدگان صیادان جویباری امروز جسد یکی از آنها پیدا شد.

فخاری ادامه داد: عملیات جست و جوی ۲ صیاد مفقود شده دیگر با همکاری دریابانی و ناجیان غریق و نیز ۲۰ امدادگر جمعیت هلال احمر مازندران در گروه‌های واکنش سریع، امداد و نجات دریایی و هوایی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بکارگیری بالگرد و پهباد برای یافتن صیادان مفقود شده، افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر مازندران دیروز قایق و لباس صیادان را در عمق ۶ متری دریا پیدا کردند.

فخاری تصریح کرد: ۴ روز پیش ۳ صیاد جوان منطقه چپکرود ساکن روستا‌های میانملک، پطرود و تلنار برای صید به دریا رفتند که تاکنون جسد یکی از صیادان توسط نیروهای امدادی پیدا شده و تلاش برای یافتن ۲ صیاد دیگر همچنان ادامه دارد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران در پایان عنوان کرد: همچنین قایق این ۳ صیاد دیروز با تلاش غواصان پیدا شد و بیش از ۲۰ فروند شناور سبک و سنگین با همکاری قایق‌های شیلات، سپاه پاسداران و صیادان ۵۰ شرکت پره و ناجیان غریق منطقه در محل حادثه مستقر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار