مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: حفظ حرمت خانواده‌های معظم شهدا ، وظیفه ای همگانی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان بر حفظ حرمت خانواده‌های معظم شهدا تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان: حفظ حرمت خانواده‌های معظم شهدا ، وظیفه ای همگانی است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، خدانظر دریکوند اظهار کرد: نقش بانوان در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی و جنگ 8ساله تحمیلی بر هیچ کسی پوشیده نیست و زنان هم در این جنگ دوشادوش مردان نقش بسیار موثری در حمایت از رزمندگان داشتند و با تمام توان خود تلاش می کردندتا مایحتاج رزمندگان را تهیه و به جبهه ها ارسال کنند .

وی در ادامه تاکید کرد: پشت سر هر رزمنده ای مادر، خواهریا همسری وجود داشت که نقش خود را به خوبی انجام می داد تا رزمندگان بتوانند با فراغ بال از کیان کشور و انقلاب دفاع کنند.

دریکوند ادامه داد: شهدا چراغ راه ما درتداوم مسیر انقلاب هستندو ما وظیفه داریم پیام و آرمان شهیدان را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم .

وی انجام صادقانه وظیفه و مسئولیت را بهترین عمل در پیروی از راه و آرمان شهیدان عنوان کردو افزود: دانش آموز ، معلم ، کارمندو مدیر با انجام صادقانه وظیفه و رسالت خود می تواند از آرمان شهیدان پیروی کند و تداوم بخش راه شهیدان باشد .

دریکوند تصریح کرد : نباید به خانواده معظم شهیدان و فرزندان آنان بی مهری شود و باید همگان به این سخن ایمان و اعتقاد داشته باشند که حفظ حرمت خانواده مظم شهدا ، وظیفه ای انقلابی است .

وی گفت: در تمام دنیا حفظ حرمت افرادی که به خاطر دفاع از کشور جانفشانی می کنند مورد تقدیس و احترام است و در کشور ما با توجه به مبانی دینی و ارزشی این تقدیس و احترام جایگاه والاتری پیدا می کند . دریکوند اضافه کرد : جنگ در فرهنگ ما مذموم است و ما هیچگاه جنگ طلب نبوده ایم ؛ اما باید گفت که دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردندو ما وظیفه داشتیم از کشور ؛ اعتقادات و آرمان های خود دفاع کنیم .

وی در پایان بر این نکته تاکید کرد که باید از راه آرمان شهیدان پیروی کردو فرزندان شهدا را گرامی داشت و از یادو نام آنها لحظه ای هم غفلت نکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار