مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان:

۱۰ هزار و ۴۶۹ پرونده در گزینش آموزش و پرورش استان بررسی شده است

کرمان(پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: از دی ماه سال ۹۵ تاکنون ۱۰ هزارو ۴۶۹ پرونده گزینش متقاضیان ورود به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در این هسته بررسی شده است.

کد مطلب: ۸۰۰۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار و ۴۶۹ پرونده در گزینش آموزش و پرورش استان بررسی شده است

علی شاهمرادی در گردهمایی مسئولین گزینش شهرستان ها و مناطق استان، افزود: از مجموع 10هزارو 496پرونده، ۶۲۶۵ پرونده جدیدالورود به آموزش و پرورش بودند که ۱۶۳۲ پرونده شامل آقایان و ۴۶۳۳ پرونده شامل برادران است.

وی گفت: در این هسته ۶۰۷۳ مصاحبه و ۲۰۸۲۱ تحقیق میدانی صورت گرفته است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان به برگزاری دوره های تخصصی برای گزینش گران شهرستان ها و مناطق استان اشاره کرد و گفت: توجه به بحث آموزش یکی از تاکیدات امام راحل و رهبری است و در همین راستا علاوه بر آموزش نیروهای داوطلب، آموزش مجموعه گزینشگران که منجر به انتخاب اصلح می شوند نیز مد نظر قرار گرفته می شود.

وی دقت، سرعت، آموزش و صرفه جویی را از رویکردهای هسته گزینش آموزش و پرورش استان عنوان کرد و افزود: روان سازی و شفاف سازی در امور اولویت اصلی کار گزینشگران است.

شاهمرادی گزینش گران را سربازان خط مقدم گزینش خواند و گفت: زیربنای کارهای گزینشی توسط گزینشگران شهرستان ها و مناطق استان و حوزه ستادی انجام می شود و باید قدرداران زحمات آنان بود.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان کرمان با مهم دانستن نوع وظایف و رسالت خطیر گزینش گران انجام وظیفه در این جایگاه حساس را از هر حیث با اهمیت دانست و افزود: گزینش گران باید در جهت تحقق اهداف ارزشمند و اندیشه های امام راحل (ره) در انتخاب افراد برتر بیش از گذشته کوشا بوده و با الهام از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از سلامت نظام اداری نقش ممتاز خود را به نحو مطلوب ایفا کنند.

شاهمرادی گزینش نیروی انسانی برای امر مقدس تعلیم و تربیت را جزو مسائل ضروری و شایسته دانست و افزود: نگاه به گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگاهی ضروری و شایسته است.

وی نقش گزینش گران و شرایط خاص آنان برای تصدی این وظیفه مهم را حساس دانست و گفت: در اعلام نظرها باید گزینش گران دقت نظر کافی داشته باشند و از ابراز و اعمال سلایق فردی اجتناب ورزند.

برپایه این گزارش گردهمایی گزینش گران شهرستان ها و مناطق استان با حضور محمد محسن بیگی مدیرکل آموزش و پرورش استان، امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، علی شاهمرادی مدیر هسته گزینش استان و سایر کارشناسان حوزه ستادی در محل سالن کنفرانس هتل آسمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار