ششمین جشن بزرگ باران رحمت در ارومیه برگزار می‌شود

ارومیه (پانا) - ششمین جشن بزرگ باران رحمت در راستای کمک به مددجویان ارومیه‌ای در این شهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۰۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
ششمین جشن بزرگ باران رحمت در ارومیه برگزار می‌شود

یاری رساندن به مددجویان یکی از اقدامات قابل تحسین در جامعه امروزی است که می‌تواند نقش مؤثری در محرومیت زدایی داشته و خانواده‌ای را در برطرف کردن مشکلات خود یاری کند.

در راستای این مهم برنامه‌های بسیاری برگزار می‌شود که بسیار ارزشمند است و شهرستان ارومیه و در نهایت شهر ارومیه در این میان نیز نقش خود را ایفا می‌کنند.

کانون باران رحمت در کنار دیگر مؤسسات و کانون‌ها نیز یکی از این مؤسسات است که در ایفای این نقش تا جایی که می‌تواند تلاش خود را به کار می‌گیرد.

کانون باران رحمت از سال 94 شروع به فعالیت کرده و مجوزی از اداره ورزش و جوانان دریافت کرده و کارهای خود را پیش می‌برد و هیئت مدیره از جوانان تشکیل شده و در بازه سنی 18 تا 29 سال قرار دارند.

پیام ایجادی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: تاکنون پنج جشن گل‌ریزان و 12 نمایشگاه برگزار شده که هدف معرفی سمن‌ها به مردم بود و تمامی اقدامات به صورت قانونی صورت گرفته و پیش می‌رود.

مدیر عامل کانون باران رحمت افزود: ششمین جشن باران رحمت در ارومیه در کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار می‌شود و دعوت از عموم به انجام رسیده و جوانان خیر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: باران رحمت خیر را به صورت مستقیم به مددجو وصل می‌کند و ماهانه کارهای مددجو توسط این افراد انجام می‌شود و یکی دیگر از کارهای این کانون کارآفرینی و برآورده کردن آرزوی کودکان است.

ایجادی تصریح کرد: تاکنون 170 میلیون تومان کمک توسط این کانون به مددجویان انجام شده و 50 خانواده به صورت مستقیم پول به حسابشان وارد می‌شود و یک صد نفر مددجو به کانون مراجعه کرده‌اند که به صورت دوره‌ای به آنان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح قطره‌های باران طرحی است که هر جوان به صورت خودجوش مبلغی را به کانون داده و این مبالغ جمع آوری شده و به حساب مددجویان واریز می‌شود.

وی یادآور شد: 50 خیر در جمع کانون داریم و امیدواریم این افراد افزایش یابد.

ایجادی گفت: در جشن‌ها مسئولی دعوت نمی‌شود و به صورت مردمی پیش می‌رویم و کودکان نیز پول تو جیبی‌های خود را می‌دهند که از این افراد تجلیل می‌کنیم تا خیر پروری کرده باشیم و سعی بر این بوده است که جوانان را به چرخه وارد کنیم.

وی با اشاره به ششمین جشن باران رحمت افزود: 10 هزار بلیت چاپ شده و سعی بر این بوده که بین اقشار مختلف در ارومیه پخش شود و هدف ازدحام بیش از اندازه است تا بتوانیم از مسئولان راحت‌تر کمک بگیریم و تنها حامی ما اداره ورزش و جوانان است که پشتوانه خوبی برای تأمین بودجه می‌تواند باشد.

وی بیان کرد: کمک‌های جزئی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه می‌شود ولی این چنین کارهایی نیازمند کمک مسئولان است ولی متأسفانه مسئولان وارد عمل نمی‌شوند و در این میان می‌توان به بدقولی‌های شهرداری و دیگر اداره‌ها اشاره کرد.

ایجادی اظهار داشت: 25 عضو فعال این موسسه نیز در نوع خود می‌تواند نقش مؤثری در کمک به مددجویان داشته و جامعه را به سمت این مهم هدایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار