بهره‌برداری از 2  پاسگاه " پلیس راه " در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به اهمیت حمل و نقل جاده ای و سهم 90درصدی در جابجایی کالا و مسافر در کشور تصریح کرد: پلیس راه از دستگاه های بسیار مهم در خدمات رسانی جاده ای به شهروندان است و ساختمان پلیس راه و محل استقرار نیروها نقش مهمی در میزان بهره وری پلیس دارد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 2  پاسگاه " پلیس راه " در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس، علیرضا سیاهپور در آیین بهره برداری از دو پاسگاه پلیس راه نورآباد در محور ممسنی-قائمیه و پاسگاه پلیس راه خنج در محور خنج- قیر گفت: ساختمان‌های جدید پاسگاه‌های پلیس‌راه باهدف ایجاد تحولی جدید در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین به‌منظور رضایتمندی بیشتر مردم از مسائل و مشکلات جاده‌ای و خدمات رسانی بهینه به کاربران جاده ای احداث می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پلیس پیش‌ساخته در 16 استان کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد که احداث و بهسازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای احداث و نگهداری ساختمان‌های پلیس‌راه است.

وی اضافه کرد: توجه به ترمیم، نگهداری، تجهیز و ساخت پاسگاه های پلیس راه از اولویت های مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای است و سه پاسگاه دیگر نیز در حال ساخت است.

این دو پاسگاه بصورت پیش ساخته و با اعتبار 49 میلیارد ریال و زیربنای هر کدام 550 متر و در زمین های 3هزار متری(خنج) و 4هزار 500 متری(نورآباد) احداث شده و دارای ساختمان یک طبقه پیش ساخته، اتاقک موتورخانه، محوطه سازی داخل، پارکینگ مقابل و رمپ های دسترسی به پلیس راه است.

دو پاسگاه پلیس راه نورآباد در محور ممسنی-قائمیه و پاسگاه پلیس راه خنج در محور خنج-قیر، با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، مدیر دفتر حمل و نقل ترافیک استانداری، فرمانده قرارگاه شمال پلیس راه استان، و جمعی از مسوولین محلی و استانی ، به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار