ثبت نام در نهمین المپیاد نانو تا 15 اسفندماه تمدید شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت نام در نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو تا پایان روز 15 اسفندماه سال 1396 تمدید شد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام در نهمین المپیاد نانو تا 15 اسفندماه تمدید شد

با توجه به درخواست‌های متعدد دانش‌آموزان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، باشگاه نانو مهلت ثبت نام را تا 15 اسفندماه تمدید کرد.

دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم، یازدهم و پیش‌دانشگاهی همه رشته‌های تحصیلی فرصت دارند تا این تاریخ به صورت انفرادی یا از طریق نهادهای ترویجی (پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی) با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانیnanoclub.ir اقدام به ثبت نام کنند. لازم به ذکر است، این آخرین مهلت ثبت نام است و در هیچ صورتی قابل تمدید نیست.

مرحله اول این المپیاد در تاریخ 7 اردیبهشت 1397 به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد. مرحله دوم، در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 رتبه برتر مرحله اول، در تیرماه 1397 برگزار خواهد شد. مرحله سوم، با حضور افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره مرحله دوم شوند، به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه 1397 برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، این رویداد ملی پس از هشت دوره برگزاری موفق، مورد تایید و حمایت بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است.

باشگاه نانو برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو سه آزمون آزمایشی، در بهمن و اسفند 1396 و فروردین 1397 به صورت مجازی برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از زمان دقیق و راهنمای شرکت در این آزمون‌ها به سایت باشگاه نانو به نشانی nanoclub.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار