حمید درخشان: شکست پرسپولیس مقابل السد در زمان مناسبی رخ داد

تهران (پانا) – سرمربی سابق پرسپولیس معتقد است این تیم با روش بازی فعلی باز هم در آسیا شکست خواهد خورد.

کد مطلب: ۸۰۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: شکست پرسپولیس مقابل السد در زمان مناسبی رخ داد

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره شکست پرسپولیس مقابل السد گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل السد مثل همیشه نبود و خیلی پراشتباه ظاهر شد. تیم نتوانست بازی‌های خوبی که در لیگ برتر ارائه می‌دهد را در قطر به نمایش بگذارد .

وی ادامه داد: من اصلی‌ترین دلیل شکست پرسپولیس مقابل السد را عدم برنامه از سوی کادر فنی تیم می‌دانم. برانکو وقتی با تیم‌های بزرگ بازی می‌کند باید تغییر روش بدهد و با برنامه پیش برود. استفاده از هافبک خطی در مقابل تیم قدرتمندی چون السد فقط باعث شد خط هافبک پرسپولیس بی‌نظم مقابل حریف ظاهر شوند .

درخشان افزود: به طور حتم اگر پرسپولیس این روند را ادامه دهد در بازی‌های بعدی هم شکست می‌خورد. تیم السد کاملاً پرسپولیس را زیر نظر گرفته بود و به خوبی آن را آنالیز کرده بود. نکات قوت و ضعف این تیم را بررسی کرده بود و با آگاهی مقابل ما به میدان رفت .

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: به نظرم این شکست در موقعیت مناسبی برای پرسپولیس رقم خورد چرا که به کادر فنی و بازیکنان این تلنگر وارد شد که باید بیشتر از این‌ها کار کنند؛ چرا که آنها در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و باید تلاش کنند تا نتیجه قابل قبولی کسب کنند. اگر برانکو در بازی‌های بعدی نکات ضعف تیم را تقویت کنند و حریف را هم به خوبی آنالیز کنند و با تکنیک جلو بروند به طور حتم در بازی‌های بعدی مشکلی پیش نخواهد آمد. اما با این وضعیت، بی‌برنامگی و بازی پراشتباه شک نکنید در بازی‌های بعدی هم شکست می‌خورند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار