مربی محروم شده کشتی آزاد ایران: من فدای کشتی ایران شدم اما ماجرای کریمی تکرار شود ورزش ایران تعلیق خواهد شد

تهران (پانا) - مربی محروم شده کشتی ایران هشدار داد در صورت تکرار حاضر نشدن مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی ورزش ایران تعلیق خواهد شد.  

کد مطلب: ۸۰۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مربی محروم شده کشتی آزاد ایران: من فدای کشتی ایران شدم اما ماجرای کریمی تکرار شود ورزش ایران تعلیق خواهد شد

حمیدرضا جمشیدی درباره پرونده علیرضا کریمی که منجر به محروم شدن او و کریمی شددر گفت‌وگو با پانا گفت: طبیعی است که از این موضوع ناراحتم. به هرحال محرومیت هرچند روز باشد سخت است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم در این پرونده اتفاق بدتری مثل تعلیق کشتی ایران رخ نداد که خطرات جبران‌ناپذیری برای کشتی و ورزش ایران به وجود آید.

وی ادامه داد: من دو سال محروم شدم اما علیرضا کریمی خوشبختانه تنها شش ماه دوران محرومیت دارد و این موضوع خودش جای خوشحالی دارد که محرومیت او در زمان بازی‌های آسیایی جاکارتا و جهانی سپری می‌شود و می‌تواند در آن رقابت‌ها شرکت کند.

جمشیدی در ادامه صحبت‌هایش به خطر جدی تعلیق برای تکرار این اتفاق اشاره کرد و گفت: شک نکنید اگر کشتی یا هر رشته ورزشی دیگر در جریان مسابقات این اتفاق برایش بیفتد با تعلیق ورزش کشور روبه‌رو می‌شویم چرا که کمیته بین‌المللی المپیک بر روی این اتفاق سخت حساسیت نشان داده است و به شدت زیر ذره‌بین هستیم و اگر مشابه این اتفاق دوباره تکرار شود خطرات جبران‌ناپذیری برای ورزش ایران به بار می‌آورد.

وی افزود: خدا را شکر با رایزنی‌ها و مذاکرات زیاد رسول خادم این موضوع کمترین آسیب را برای کشتی داشت. من هم اگر محروم شدم مربیان قدرتمند و صاحب سبکی هستند در کشتی که بتوانند علم و دانش خودشان را در اختیار کشتی‌گیران قرار دهند. البته همان‌طور که گفتم محرومیت سخت است به‌خصوص اینکه من در دوران کشتی گرفتن هم بدشانسی زیادی آردم و تک‌وتنها پا به عرصه مربیگری گذاشتم و حالا دوری دوساله‌ام سخت است.

جمشیدی در پاسخ به اینکه چرا او تنها از کادر فنی محروم شد،گفت: به دلیل اینکه من در زمان هدایت کریمی کنار تشک بودم. علیرضا با حریف روس خیلی خوب در حال کشتی گرفتن بود اما به‌یک‌باره متوجه شدیم حریف اسرائیلی برده است و در دور بعد علیرضا باید با او کشتی بگیرد. به همین دلیل مدام فریاد می‌زدم باید ببازی ولی او نمی‌شنید. بعد از آن مجبور شدم چلنچ کنم و به داور دروغ بگویم که صورت کشتی‌گیرم خونی شده است و به همین خاطر وقتی داور فهمید به من کارت زرد داد. در هرصورت این اتفاق ختم به خیر شد و من فدای کشتی ایران شدم اما باز هم خدا را شکر که کشتی ما تعلیق نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار