مراسم بيست و پنجمين سال تاسيس دانشگاه خليج فارس با حضور مسولان كشوري و استاني برگزار گرديد

بوشهر ( پانا ) مراسم بيست و پنجمين سال تاسيس دانشگاه خليج فارس پنجشنبه 26 بهمن با حضور دكتر شريعتي نياسر معاون آموزشي وزارت علوم تحقيقات و فناوري، عبدالكريم گراوند استاندار بوشهر، روساي فعلي و سابق دانشگاه خليج فارس و ساير مسولان استاني در سالن اجتماعات دانشكده نفت، گاز و پتروشيمي برگزار گرديد.

کد مطلب: ۷۱۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر ، دكتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوري در اين مراسم گفت : ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم تا به شرایط امروز برسیم .امروز میدان ورود به عرصه بین الملل برای ما باز شده است و نباید با عدم هماهنگی در سياست گذاري و اجرا، اين فرصت بزرگ را از دست بدهيم. بزرگترین مشکل ما جمعیت دانشجویی است که به صورت غیر هدفمند رشد کرده و امروز یکی از مهمترین گام ها، آمایش آموزش عالی بوده است كه پس از تصویب تکلیف ما را با وضعیت آموزش عالی مشخص خواهد كرد.

دكتر شريعتي نياسر افزود: یکی از بخش هاي مهم آمايش آموزش عالي طرح تقسیم آموزش عالی به 10 منطقه است که استان بوشهر در منطقه 7 قرار خواهد گرفت و درخود منطقه 7 ، مقام دوم را خواهد داشت.

معاون آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توجه به مهارت افزایی و کیفیت را برای دانشجویان يك لازمه دانست، تا بتوانند از آموخته های خود به نحو صحيحي استفاده نمايند.

عبدالكريم گراوند استاندار بوشهر در اين مراسم ضمن تبريك بيست و پنجمين سال تاسيس دانشگاه خليج فارس گفت: یکی از کارهای زيبا وارزشمند تشکر و قدردانی از همه کسانی است که این کار خیر علمی را پایه گذاری كرده يا به نحو احسنت ادامه داده اند است، که اين قدرداني از مصادیق شجره طیبه میتواند باشد، به اين منظور كه يك دانشگاه به عنوان يك درخت و شاخه وبرگ آن میتواند آرامش،توسعه و آبادانی براي استان و ايران عزيزمان باشد.

دكتر عبدالمجيد مصلح رئيس دانشگاه خليج فارس در اين مراسم ضمن تبريك 25 سالگي دانشگاه گفت: دانشگاه خليج فارس با درایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولین جمهوری اسلامی و با تلاش بی وقفه و همت بلند دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارمندان و مدیران آن مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته و به کامیابی های فراوانی دست یافته است.

دكتر مصلح افزود: در بیست و پنجمین سال تاسیس، دانشگاه خلیج فارس به پشتوانه همه دستاوردها و اندوخته های ارزشمندش، بر اساس برنامه ای راهبردی که به تصویب هیات امنای آن رسیده است، کارآفرین شدن، ارتقای جایگاه علمی و بین المللی و مرجعیت علمی در حوزه خلیج فارس را به عنوان اهداف راهبردی خویش معین کرده و با به کارگیری همه سرمایه های مادی و انسانی خود برای تحقق این اهداف قدم بر می دارد .

در ادامه اين مراسم از سرود دانشگاه خليج فارس رونمايي و از نقش آفرينان توسعه دانشگاه خليج فارس تجليل به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار