دبیرستان امام صادق(ع) کاشان صاحب زمین چمن شد

مدیر دبیرستان امام صادق(ع) کاشان گفت: با کمک نیکوکاران کمک های مردمی و مشارکت اولیای دانش آموزان، این واحد آموزشی صاحب زمین چمن مصنوعی و کلوب ورزشی شد.

کد مطلب: ۷۰۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

محسن اسماعیلی، در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این طرح در زمینی به وسعت یک هزار متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته و به بهره برداری رسیده است .

به گفته وی، راه اندازی کلوب ورزشی نیز طرح دیگری است که با توجه به اهمیت درس تربیت بدنی با امکانات سه دستگاه فوتبال دستی بزرگ و میز تنیس شیشه ای و با اعتبار بالغ بر150 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: دیگر تصور از مدرسه، صرف یک ساختمان معمولی نیست و باید به محل مهارتهای زندگی تبدیل شود و در این بین، سلامت نسل کنونی و ارتقای سلامت دانش آموزان به عنوان شهروندان آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اسماعیلی تصریح کرد: در مدرسه باید علاوه بر سواد تحصیلی و آموزشی، به سواد حرکتی دانش آموزان نیز توجه کنیم تا بتوانند حرکتهای اصلی و تکنیک های پایه را بیاموزند و در غیر این صورت، با نسلی ناتوان مواجه می شویم و ورزش کشور نیز با معضل یافتن ورزشکارانی توانمند و حرفه ای مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار