آخرین شنیده‌ها از پرونده محرومیت پرسپولیس

برانکو نقل و انتقالات تابستانی را از دست می‌دهد

تهران (پانا) – پرسپولیسی‌ها باید خود را آماده کنند تا در فصل نقل و انتقالات تابستانی بدون جذب بازیکن جدید لیگ برتر هفدهم را آغاز کنند.

کد مطلب: ۷۰۵۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی؛ نامی که آغاز فصل 94-93 لیگ برتر ایران برای اهالی فوتبال شناخته شده نبود، از دومین فصل مشهور شدنش هر روز بیشتر از گذشته روی زبان ها افتاد. شاید در روزهای اولی که به تهران آمده بود، به نظر می رسید علی دایی سرمربی آن روزهای پرسپولیس او را برای نیمکت نشینی و حضور در دقایق پایانی جذب کرده است اما کار برای مهاجم آرام آن روزهای پرسپولیس به گونه ای پیش رفت که در کوتاه ترین زمان ممکن تبدیل به امید اول سکوهای پرطرفدارترین تیم آسیا شد.

ساق های مهدی طارمی و حرکات انفجاری اش از همان روزهای اول کابوس شبهای رقبای پرسپولیس بود و همین موضوع در کنار درخشش خیره کننده در دربی 4 بر 2 او را به بالاترین سطح محبوبیت رساند. اما پایان فصل 95-94 برای مهدی طارمی آغاز راهی جدید بود. مهاجم جنوبی پرسپولیس که آقای گلی را یدک می کشید ناگهان سر از ترکیه درآورد اما پس از مدت کوتاهی قید حضور در این کشور را زد و به پرسپولیس برگشت.

تبعات سفر چند روزه طارمی به ترکیه حالا بعد از یکسال و نیم همچنان بالای سر پرسپولیس است. قهرمان ایران که به علت تخلف مهدی طارمی در عقد قرارداد با ریزه اسپور از دو پنجره نقل و انتقلالات محروم شده بود امید زیادی داشت تا بتواند حداقل پنجره تابستانی را باز کند. اما به نظر می رسد باز شدن دوباره پنجره برای پرسپولیسی ها باید به زمستان سال آینده موکول شود.

براساس شنیده ها پس از اتفاقات و حواشی اخیر مهدی طارمی و جدایی اش از پرسپولیس و البته بدنبال حرف های عجیب آقای گل فوتبال ایران در برنامه 90 دادگاه حکمیت ورزش تصمیم نهایی خود را گرفته است و بحث تعلیق محرومیت پرسپولیس منتفی است.

نکته جالب توجه آنجاست که اخبار و اسناد ارسال شده برای تثبیت محرومیت پرسپولیس از داخل ایران بوده و همکاری برای این موضوع از سوی ایرانی ها صورت گرفت است.

در راستای همین موضوع برانکو دستور تمدید قرارداد با بازیکنان تیمش را صادر کرده است و به نظر می رسد پرسپولیس با همین شمایل فعلی لیگ بعدی را آغاز کند.

اما موضوع وقتی برای سرخ ها جالب تر می شود که اتهامات مهدی طارمی به باشگاه پرسپولیس و مدیران سابق این باشگاه برخی از باشگاه های ایرانی ناکام را به تکاپو انداخته تا پرسپولیس را وارد بحرانی جدید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار