برای نخستین بار در کشور:

همایش تجلیل از یاوران فرزندان شهدا در شهرستان ری برگزار شد

شهرری (پانا)- نخستین همایش کشوری تجلیل از یاوران فرزندان شهدا با عنوان( شمیم شاهدان) برای نخستین بار در شهرستان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در همایش( شمیم شاهدان) ازفرزندان شهدایی که پس از شهادت پدر از نعمت مادر نیز بر اثر فوت یا حوادث دیگر محروم بوده اند و پدربزرگ، مادر بزرگ یا سایر بستگان قیمومت آنها را برعهده داشته اند و نیز یاوران فرزندان شهدا، تجلیل به عمل آمد.
وی با بیان اینکه ۴۴ فرزند حضانتی ۲۰ شهید گرانقدر شهرستان ری به همراه ۵۵ نوه شهید و یاوران فرزندان شاهد در این مراسم حضور داشتند، افزود: این برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های معظم شهدا و کسانی که در پیروزی های انقلاب و دوران دفاع مقدس به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش داشته اند اما به گونه ای فراموش شده اند، برگزار شده و در این مراسم از ایثار و فداکاری های آنها تجلیل به عمل آمد.
این همایش با حضور روحانی یزدلی معاون اداره کل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری، مهندس صفوی شهردار منطقه ۲۰، نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهری در تالار شب وصال برگزار شد.
همچنین در این مراسم با اهدای اسباب بازی به فرزند فرزندان شهدا( نوه های شهدا) شبی خوش و به خاطره ای به یاد ماندنی برای یادگاران شهدا رقم زدند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار