بادامچی: ابهامات طرح جدید ترافیک هنوز رفع نشده است

تهران (پانا) - عضو مجمع نمایندگان تهران با انتقاد از عدم شفاف‌سازی شهرداری در مورد طرح جدید ترافیک بایادآوری‌اینکه موعد برگزاری جلسات فصلی مجمع امید رسیده است، بررسی این طرح را محور اصلی دستورکار این نشست دانست.

کد مطلب: ۷۰۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا بادامچی در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه ابهامات موجود پیرامون طرح جدید ترافیک رفع نشده است، گفت: هنوز برای ما جزییات طرح جدید ترافیک که شهرداری تدوین کرده و به شورا فرستاده مشخص نشده است، بنابراین در گام نخست باید در این مورد شفاف‌سازی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار است این طرح در سال 97 اجرا شود، اما دغدغه کنونی کشور حل معضل ترافیک و آلودگی هوا در سطح پایتخت است که مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی با یادآوری اینکه نمایندگان تهران بارها در صحن در مورد ضرورت حل معضل ترافیک و آلودگی هوا تذکر داده‌اند، تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان تهران جلسات متعددی را با شهرداری فقط برای رفع این معضلات برگزار کرده است، از سوی دیگر تمام دستگاه‌ها در تهران در حال تلاش برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا هستند، اما اقداماتی که در این خصوص صورت گرفته تاکنون خروجی نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: تا وقتی طرح جدید ترافیک به صورت مصوبه شورا ارائه نشود و به طور دقیق و شفاف چارچوبی برای آن تعیین نشود، نمی‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم، آن هم در شرایطی که تنها از طریق رسانه‌ها در جریان اخبار مربوط بدان قرار گرفته‌ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، از تلاش خود برای حضور در شورای شهر به منظور بررسی گزارش ارائه شده از سوی شهرداری برای تشریح جزییات طرح جدید ترافیک خبر داد و افزود: بنده این هفته به شورا خواهم رفت، ضمن اینکه در مجمع امید متشکل از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران و شورای شهر که هر سه ماه تشکیل جلسه می‌دهد، باید در اولین فرصت نشست دیگری داشته باشیم که قطعا موضوع طرح عوارض ترافیک محور اصلی مباحث مطرح‌شده در آن خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار