آموزش و پرورش مازندران برگزار می‌کند

نخستین جشنواره دانش‌آموزی عکس 39 با موضوع راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نخستین دوره جشنواره عکس 39 ویژه دانش‌آموزان را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۷۰۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، شورای راهبردی فضای مجازی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اولین دوره جشنواره عکس 39 ویژه دانش‌آموزان تمامی گروه‌های سنی را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

در فراخوان این جشنواره آمده است: دانش آموزان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا دوربین دیجیتال با ثبت لحظات پر شکوه راهپیمایی 22 بهمن 1396 در قاب تصویر و ارسال آن به آیدی تلگرام Mazmedu@ (شماره 09216437721) نسبت به شرکت در جشنواره اقدام نمایند.

محور های موضوعی شرکت در جشنواره نیز حماسه حضور، ولایت‌پذیری، استکبار ستیزی، کودک و انقلاب، شعارهای انقلابی، شکوه شهر من، دانش‌آموز انقلابی و برداشت آزاد است.

عضویت در کانال تلگرام «در مسیر تربیت» به آدرس t.me/darmasirtarbiat، فالو (دنبال) کردن صفحه «در مسیر تربیت» در اینستاگرام (لینک صفحه در کانال تلگرام در مسیر تربیت موجود است) و ارسال یک تصویر از بین تصاویر ثبت شده در روز راهپیمایی به همراه نام و نام خانوادگی عکاس و شماره تماس به آیدی تلگرام @Mazmedu (شماره 09216437721) از شرایط شرکت در این جشنواره ذکر شده است.

عکس های ارسالی دانش آموزان در صفحه اینستاگرام در مسیر تربیت به نمایش در می‌آید و عکس هایی که بیشترین لایک (پسند) را دریافت کنند به عنوان عکس برتر انتخاب می‌شوند.

مهلت ارسال آثار نیز تا 25 بهمن 96 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار