آئین تکریم و معارفه رییس سازمان دانش آموزی خمینی شهر

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان دانش آموزی خمینی شهر با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان و مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان دانش آموزی خمینی شهر با حضور عباس زهیری، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ، زهیری ، کارشناس روابط عمومی سازمان و مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خمینی شهر در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید .

آقابابایی مدیر آموزش و پرورش خمینی شهر ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین ، پیرامون آموزش مهارتهای اجتماعی و نیاز دانش آموزان به مهارت های تشکیلاتی صحبت نمود. در ادامه زهیری در مورد دغدغه های انسانی و مالی در آموزش و پرورش ،آسیب های اجتماعی و روند تربیت اجتماعی در سازمان دانش آموزی جهت کاهش این آسیب ها سخنانی ایراد نمود .

گفتنی است در این مراسم خانم عصمت زمانی بعنوان مسئول سازمان دانش آموزی خمینی شهر معرفی شد و از زحمات و تلاش های خانم اعظم کرباسی تجلیل بعمل آمد .

لازم به ذکر است پس از این مراسم مدیر سازمان دانش آموزی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان در دبستان تشکیلاتی غیردولتی پرنیان حاضر شده و از نزدیک فعالیتهای این دبستان را مورد بازدید قرار دادند. اجرای مراسم حاملان قرآن و گارد پرچم و سرود همگانی پیشتازان از برنامه های این مدرسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار