مشیری سکان دار، پست استان سمنان شد

نصرت الله مشیری، در طی مراسمی با حضور علیرضا زرگوش، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران به عنوان مدیرکل جدید استان سمنان معرفی شد.

کد مطلب: ۷۰۵۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مشیری طی حکمی از سوی مهندس نعمتی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست،به عنوان مدیر کل پست استان سمنان منصوب شد.

عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به ماموریت شبکه پست کشور اشاره کرد و گفت: عرصه خدمات پست در سه حوزه فیزیکی، الکترونیکی و مالی با گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور متکی بر سرمایه انسانی توانمند و فن آوری های نوین بوده تا رضایت ذینفعان خود را تامین کند.

زرگوش، رویکرد پست را تعامل و همکاری با اپراتورهای بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: این امر موجب هم افزایی بیشتر شده تا علاوه بر ساماندهی فعالین حوزه پست در سطح ملی، زمینه جذب ترافیک بالقوه بازار و نهایتا بهبود کیفیت و رضایت هر چه بیشتر ذینفعان نیز فراهم شود.

وی با یادآوری پیشینه تاریخی و گستره خدمات پست، اضافه کرد: ارتقاء خدمات الکترونیکی از برنامه ها و هدف های این شرکت است.

عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پست در راستای افزایش سهم خود از بازار خدمات پستی، رشد و افزایش توان اقتصادی، نوآوری و ارتقاء کیفی خدمات و فعالیت های پستی و ارتباطی، تامین رضایت ذینفعان و نیز توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی گام های بلندی را برداشته است، ادامه داد: این شرکت سعی داشته به عنوان اهرمی موثر در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی نقش آفرینی کند.

زرگوش با بیان اینکه صنعت بزرگ پست عمدتا متکی به نیروی انسانی است، افزود: نیروهای این مجموعه از نجیب ترین و پرکارترین کارکنان دولت در سطح کشور هستند.

نصرت الله مشیری مدیركل جدید پست استان سمنان، نیز بر همكاری و همفكری تمام کارکنان پست و تلاش در جهت ارتقای جایگاه پست استان تاكید و اظهار کرد: پست استان سمنان به دنبال دستیابی به بازارهای پر رونق، رشد عملیاتی و کیفی و همچنین رسیدن به نقطه تعادل هزینه و درآمد در این دستگاه باسابقه و خدمات رسان است.

همچنین استاندار سمنان نیز قبل از این مراسم در نشستی با علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره پست جمهوری اسلامی ایران، در دفتر خود با اشاره به نقش پست درخدمت رسانی به مردم گفت: در اذهان عمومی همواره از پست وپستچی به نیکی یاد می شود وهمه ما از این مجموعه خاطرات خوبی داریم.

سید شهاب الدین چاوشی از پست به عنوان نهادی تاثیرگذار اما نیازمند به توجه بیشتر یاد کرد و افزود: پستو واحدهای مرتبط با آن از نهادهای موثر و کارآمد کشورند، اما لازم است تا با بروزرسانی امکانات و همچنین افزایش کیفیت خدمات پستی نقش اساسی و تاثیرگذار خود را حفظ و ارتقاء دهند و اعتماد بیش از پیش مردم را جلب کنند.

در بخشی از حکم صادره از سوی مدیرعامل پست کشور خطاب به مدیرکل جدید پست استان آمده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

نصرت الله مشیری، از نیروهای بومی استان و متولد گرمسار است که تجربه سال ها خدمت در ادارات پست را در کارنامه خود دارد. وی سال ها رئیس اداره پست شهرستان گرمسار را عهده دار بوده است.

لازم بذکر است؛ در این مراسم از خدمات شهرام صادر، تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار