سرپرست گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سمنان:

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصتی برای جذب سرمایه‌گذار به سمنان است

سرپرست حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصت مناسبی برای معرفی و جذب سرمایه‌گذار به استان سمنان است.

کد مطلب: ۷۰۵۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، نسیبه همتی، اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از فردا (سوم بهمن‌ماه) تا ششم بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی با دعوت از هنرمندان، هتلداران، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برای حضور در این نمایشگاه، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن 38 نمایشگاه با جاذبه‌ها و توانمندی‌های استان‌های مختلف و از جمله استان سمنان آشنا شوند.

سرپرست حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان افزود: استان سمنان دارای قابلیت تبدیل شدن به مقصد گردشگری است و به دلیل قرار گرفتن در مرز بین استان‌های سرسبز شمالی و استان‌های کویری مرکزی، دارای جغرافیای منحصربه‌فردی است و طبیعت چهار فصلی دارد.

همتی با اشاره به اینکه استان سمنان علاوه بر جاذبه‌های طبیعی دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی قابل‌توجهی است، گفت: با توجه به فاصله اندک سمنان با استان تهران، این استان می‌تواند در تمام فصول سال مقصد گردشگری مناسبی برای پایتخت‌نشینان باشد.

وی با بیان اینکه استان سمنان امسال نیز حضور فعالی در نمایشگاه گردشگری خواهد داشت، افزود: طبیعت‌گردی و بوم گردی، گردشگری غذا، گردشگری ورزشی، گردشگری گُل، گردشگری کودک، گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک، گردشگری هنری و اقوام، صنایع‌دستی و سوغات محلی، هتلداری و تجهیزات هتل، ایران‌گردی و جهانگردی و با شعار «ایران فراتر از انتظار» از محورهای نمایشگاه امسال است.

سرپرست حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: مشارکت در محور طبیعت‌گردی و بوم گردی نمایشگاه با معرفی ویژگی‌های طبیعت، حیات وحش و مناطق حفاظت‌شده منحصربه‌فرد استان، اجرای مراسم بومی و آیینی در سالن‌ها و محوطه نمایشگاه، برپایی سیاه‌چادر با مشارکت عشایر استان، ارائه بسته‌های سفر ویژه نوروز 97 با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی استان و ... ازجمله برنامه‌های استان سمنان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از سوم تا ششم بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای برپایی نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر از نمایشگاه بازدید کرده و از ساعت 18 تا 21 شب نیز شاهد مراسم و برنامه‌های آئینی در محل نمایشگاه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار