استاندار گلستان

فرودگاه کلاله باید محور توسعه شرق استان گلستان باشد

استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه پروازهای فرودگاه کلاله اظهار کرد؛ فرودگاه کلاله تنها مختص شهر کلاله نیست، بلکه باید محور توسعه شرق استان گلستان باشد.

کد مطلب: ۷۰۴۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، دکتر سید مناف هاشمی در مراسم افتتاحیه پروازهای فرودگاه کلاله که با حضور دکتر مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبري هوايي ايران، دکتر شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، دکتر کاتب عضو هیات رئیسه مجلس استاندار گلستان ، برگزار شد، تصریح کرد: باید برخی جلسات پراهمیت استان در شرق گلستان برگزار شود و مدیران باید در توسعه شرق استان و فرودگاه کلاله گام بردارند.

وی یادآور شد: فرودگاه کلاله می تواند پلی برای گردشگری و توسعه شرق استان باشد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: مسئولین کشوری برای ایجاد بندرخشک در گلستان، قدم های بهتری بردارند، تا کنون 5 بخش خصوصی در این منطقه حضور پیدا کرده است و دولت با وجود منابع محدود قدم های مثبتی برداشته است.
دکتر هاشمی افزود: شرق گلستان به اندازه برخی استان های کشور جمعیت دارد و باید پرواز های این فرودگاه استمرار داشته باشد و ما از مسئولین کشوری و فرودگاهی می خواهیم که این پروازها مستمر داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: شرایط انتظار استان گلستان نسبت به مدیران کشوری افزایش یافته است و قول هایی که رئیس جمهور به مردم استان داده است باید عملیاتی شود از جمله پروژه آزاد راه بندرگز ـ آشخانه که نباید منتظر بودجه بود.
استاندار گلستان با اشاره به آرزوی بزرگ مردم استان در جهت توسعه این نقطه از کشور، گفت: بزرگترین آرزوی استان گلستان، افتتاح پروژه منطقه آزاد تجاری است که امیدواریم بتواند زمینه توسعه منطقه و استان را فراهم آورد.
دکتر هاشمی با بیان این که توسعه هدف اصلی بودجه است، افزود: روزهای اخیر، روزهای بودجه است که نقش به سزایی در توسعه هر استان دارد.
لازم به ذکر است ورود اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی "هما" به فرودگاه کلاله از طریق چهارمین هواپیما از هشت فروند هواپیمای ATR جدید ناوگان هوایی ایران صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار