در گفت‌و‌گو با پانا

زمانی، عضو هیات مدیره آبی‌پوشان: مطمئن هستم استقلال صدرنشین می‌شود

تهران (پانا) – عضو هیات مدیره استقلال با وجود اختلاف 16 امتیازی با پرسپولیس معتقد است آبی‌های پایتخت می‌توانند صدرنشین لیگ برتر شانزدهم شوند.

کد مطلب: ۷۰۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد

حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت استقلال در چند هفته اخیر گفت: استقلال متاسفانه به دلیل بدشانسی موفق نشد حریفانش را شکست دهد. در بازی مقابل پدیده همه دیدید استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و بازیکنان دو فرصت گلزنی صد درصد را از دست دادند و یک پنالتی هم تبدیل به گل نشد. امیدوارم در هفته‌های پیش رو بدشانسی استقلال را رها کند .

وی در مورد حضور رحمتی در دروازه استقلال گفت:به نظرم شفر قصد داشت با حضور مجدد به رحمتی روحیه مضاعف بدهد و برای جام حذفی او را آماده کند. البته در این چندهفته‌ای هم که بیرون از دروازه بود و روی نیمکت بود کوچک‌ترین حاشیه‌ای نداشت. حسینی با توجه به اینکه مقابل سایپا دروازه‌اش باز شد کمی ازنظر روحی افت کرد و به همین دلیل شفر لازم دید رحمتی در درون دروازه قرار بگیرد .

زمانی ادامه داد: حسینی دروازه‌بان قابل قبولی است اما متاسفانه در زمان منصوریان کمتر به کار گرفته شد و من حتی چندین بار این موضوع را به افتخاری در زمان منصوریان گفتم اما سرمربی وقت به آن توجهی نکرد. در هر حال امیدوارم که اوضاع برای استقلال خوب پیش برود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال با تیم دوم جدول خیلی فاصله زیادی ندارد و ما اگر بتوانیم در جایگاه دوم قرار بگیریم با تیم صدرنشین در یک کورس رقابتی تنگاتنگ قرار می‌گیریم. شما دیدید که پرسپولیس در همین بازی آخر افت داشت و به سختی گل زد. ما مطمئن هستیم در آینده استقلال بهتر از این خواهد بود و در صدر جدول قرار می‌گیرد . البته در کنار لیگ، برای ما جام حذفی هم خیلی مهم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار