همایش فرهنگی جرعه زلال فاطمی(س) در استان سمنان برگزار خواهد شد

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبرداد: در راستای معرفی سیره و ابعاد مختلف وجودی بانوی بزرگ جهان اسلام، حضرت فاطمه(س) برای نسل آینده دار امروز، همایش فرهنگی جرعه زلال فاطمی(س) در استان سمنان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۷۰۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا عامريان، در ديدار با كاتبي، رئيس اداره آموزش و پروش شهرستان دامغان و پريمي رئيس سازمان دانش آموزي شهرستان دامغان، از برگزاري همایش فرهنگي جرعه زلال فاطمي(س) در دهه دوم فاطميه در استان سمنان خبر داد.

وی در اين دیدار، برگزاری این همایش در دهه دوم فاطمیه را فرصتي مغتنم براي نشان دادن جلوه ها و ابعاد فاطمي انقلاب اسلامي دانست و بر ضرورت تببين اين ابعاد در قالب همايش فرهنگي جرعه زلال فاطمي تاكيد كرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان، بابیان اینکه طرح و برنامه ريزي خوبي برای این همایش صورت گرفته است، اظهارداشت: سازمان دانش آموزي استان سمنان در سال جاری با همكاري ستاد بازسازی عتبات عاليات استان سمنان و هيئت رزمندگان اسلام استان سمنان، اجرای برنامه متفاوتی را در نظر دارد.

در ادامه این نشست، پريمي مسئول سازمان دانش آموزي شهرستان دامغان، گزارشي از فعاليت هاي اخير سازمان در شهرستان دامغان ارائه داد و خواستار توجه بيشتر مسئولين سازمان دانش آموزي استان و كشور به مربيان و عوامل سازمان دانش آموزي در این شهرستان شد.

كاتبي، رئيس اداره آموزش و پروش شهرستان دامغان نیز ضمن تقدير و تشكر از فعاليت هاي سازمان دانش آموزي در استان سمنان و شهرستان دامغان، آن را در امر پرورشي و آموزشي بسيار كاربردي و مفيد توصيف كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار