تجربیات مدیران کاردان در حل مشکلات سمنان موثر است

استاندار سمنان گفت: تجربیات مدیران کاردان در حل مشکلات استان سمنان موثر است.

کد مطلب: ۷۰۴۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان؛ سید شهاب‌الدین چاووشی، در نشست شورای تبیین سیاست‌های اقتصادی استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری با بیان اینکه عملکرد منظومه‌ای در تحقق اهداف و توسعه سمنان تأثیرگذار است، گفت: برای حل مشکلات استان و رسیدن به توسعه پایدار باید از تجربیات مدیران موفق بهره برد، لذا افرادی که توانایی همراهی را ندارند باید جایگزین مدیران نخبه و پرتلاش شوند.

وی بابیان اینکه باید با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و توان داخلی استان را به شرایط مطلوب برسانیم، افزود: لازمه تحقق این مهم در خدمت صادقانه مدیران به مردم است که باید با تکیه‌بر ضرورت تقویت مدیریت مشارکتی بتوانیم با پشتیبانی از آن در راستای شعار اقتصادی سال حرکت کنیم.

استاندار سمنان بابیان اینکه افرادی که پایبند به‌نظام و انقلاب هستند و باید برای حل مشکلات پیش قدم شوند، ابراز داشت: قطعا بدون حضور مدیران فعال در عرصه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی نمی‌توان در حل چالش های موجود موثر عمل کرد لذا این مهم می‌طلبد تا هم‌افزایی مدیران با سایر نهادهای اجرای بیش از پیش تقویت شود.

چاووشی بابیان اینکه به دنبال تحول اداری در سمنان هستیم، تصریح کرد: تجربیات مدیران موفق می‌تواند برای حل مشکلات استان و توسعه پایدار موثر باشد لذا باید با همت و درایت برای دست‌یابی به این هدف تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار