فرماندار چادگان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی هر روز باید یادآوری شود

فرماندار چادگان گفت:دستاوردهای انقلاب و رنج ها و سختی هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است نه تنها درایام دهه فجر بلکه همیشه و هرروز باید یادآوری شود.

کد مطلب: ۷۰۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از چادگان، جلسه کمیته بانوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان با حضور مشاورین بانوان دستگاه های چادگان برگزار شد.

فرماندار چادگان در این جلسه گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و به ایام الله دهه مبارک فجر نزدیک می شویم و امیدواریم با کمک همدیگر بتوانیم فضای مناسبی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نماییم.
مهدی اسدپور،ضمن تسلیت به خانواده حادثه دیدگان کشتی نفتکش سانچی،دهه فجر را بهانه ای برای گرامیداشت زحماتی که برای پیروزی انقلاب اسلامی برده شده است دانست و گفت:دهه فجر زمانی برای آموزش نسل جدید و یادآوری آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های گذشته است.
وی در ادامه افزود:دستاوردهای انقلاب و رنج ها و سختی هایی که برای پیروزی انقلاب کشیده شده است نه تنها درایام دهه فجر بلکه همیشه و هرروز باید یادآوری شود.
فرماندار چادگان با تاکید بر لزوم تدوین ویژه برنامه های دهه مبارک فجر ،اعضای حاضر در جلسه را به ارائه پیشنهادات فراخواند و اعلام کرد همه ما وظیفه داریم در جهت جلب هرچه بیشتر و رضایتمندی ارباب رجوع تلاش کنیم و برنامه های پیشنهادی و راهبردی خود را در زمینه های امور بانوان ارائه نماییم.
مهدی اسدپور، کلیات برنامه های ویژه این کمیته را اعلام نمود و گفت: برنامه های ویژه بانوان در دهه مبارک فجر سال جاری بایستی بهتر و پربارتر از سالهای گذشته برگزار شود و باید در اجرای برنامه ها، نقش زنان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده شود.
مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری جلسه جمع بندی برنامه های حوزه بانوان در راستای هر چه بهتر برگزاری مراسمات این ایام می باشد.
مژگان قره داغی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا نقش بانوان در به ثمر رسیدن این انقلاب به خوبی نشان داده شود که برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با همکاری بانوان انجام خواهد شد.
برگزاری جشنواره غذای سالم،خانواده سالم،استحکام خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی،برگزاری همایش تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در طول دهه فجر، برگزاری نشست روشنگری و بیداری اسلامی، ویزیت رایگان از طرف مراکز بهداشتی،هلال احمر و بهزیستی،خاطره گویی،برگزاری نمایشگاه صنایع دستی،کتاب و محصولات فرهنگی و جشن انقلاب در مساجد از جمله مهمترین برنامه های این کمیته در ایام دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۶ شهرستان چادگان می باشد.
به گزارش پانا،در این جلسه هریک از مشاورین دستگاه ها برنامه های خود را در راستای هر چه بهتر برگزاری مراسمات ویژه دهه فجر ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار