جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

دشمنان در صدد ایجاد توطئه با مدیریت فضای مجازی بودند

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: برای پیروزی و حفظ یک انقلاب در هر کشوری به سرزمین، حکومت و مردم نیاز است همان طوری که در تظاهرات چند وقت اخیر دیدید که دشمنان چگونه با مدیریت فضای مجازی در صدد توطئه بودند که با هوشیاری مردم و ملت نقشه های شوم آنان خنثی شد.

کد مطلب: ۷۰۴۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از چادگان، آئین تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه چادگان با حضور جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان،ائمه جمعه چادگان و رزوه،فرماندار و اعضای شورای تامین و دیگر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه امام جمعه چادگان،ضمن تشکر از تعامل فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان بیان کرد: مدت زمان خدمتگزاری به نظام اسلامی محدود است و در این مدت در هر حوزه باید خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش کرد.
فرماندار چادگان نیز در این مراسم گفت:اقدامات مطلوب و ارزنده ای در این مدت در مقوله خدمات رسانی و محرومیت زدایی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه چادگان صورت گرفته که قابل تقدیر است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در میدان‌های مختلف گفت: بسیج پیشگاه در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی است و انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج بوده و اگر بسیجیان نبودند، امروز چیزی به عنوان انقلاب اسلامی و کشوری مستقل همچون ایران وجود نداشت.
مهدی اسدپور ادامه داد: برای پرداختن به اهمیت بسیج ، همین بس که وجود نظام ما از بسیج است و این نیرو و تفکر بوده که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند.
مجتبی فدا،جانشین سپاه صاحب الزمان (عج)با اشاره به همراهی مردم با نظام و مشارکت در عرصه های مختلف، تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم با مسئولان نظام یک فرصت اساسی برای حفظ و اقتدار نظام است و این موضوع کشور را از توطئه های دشمنان حفظ کرده است.
وی اظهار داشت: برای پیروزی و حفظ یک انقلاب در هر کشوری به سرزمین، حکومت و مردم نیاز است همان طوری که در تظاهرات چند وقت اخیر دیدید دشمنان چگونه با مدیریت فضای مجازی در صدد توطئه بودند که با هوشیاری مردم و ملت نقشه های شوم آنان خنثی شد.
فرمانده جدید سپاه چادگان نیز در این مراسم گفت:وظیفه سپاه حراست و نگهداری از انقلاب است و وظیفه ما بسیجیان خطیرتر است و باید به دستور مقام معظم رهبری آتش به اختیار باشیم و طبق فرمایشات ایشان اگر نقشه راه نداشته باشیم به بیراهه خواهیم رفت.محمدمهدی ملیانی با بیان اینکه برنامه‌ها در بسیج را با تمام توان ادامه خواهیم داد، بر هوشیاری بسیجیان تاکید کرد و ادامه داد: راهبرد دشمن نفوذ در انقلاب اسلامی است و میدان امروز نیاز به مراقبت دارد.
در این مراسم از زحمات علیرضا منصوری در طول خدمت ۱۸ماهه در این شهرستان تقدیر و محمدمهدی ملیانی به سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان معرفی شد.
به گزارش پانا،وی پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چادگان بوده است و همچنین فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج گزارش عملکردی را از خدمات انجام گرفته در این مدت ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار