افشاردوست: کولاکوویچ به امپراتور تاکتیک در جهان مشهور است

تهران (پانا) - دبیر فدراسیون والیبال به تمجید از سرمربی تیم ملی والیبال پرداخت.

کد مطلب: ۷۰۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست در مراسم افتتاحیه سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» اظهار داشت: مربیان والیبال خود را گرفتار سرفصل‌ها و دروس دوره‌ها نکنند و برای افزایش دانش خود نیاز به استفاده از تجربه میدانی دارند.

وی با یادآوری اینکه گرفتن مدرک برای یک مربی دانش کافی به همراه ندارد، گفت: باید مربیان دامنه تجارب خود را افرایش دهند و حضور در دوره‌ها و سمینارها نیز در این زمینه مفید است زیرا از تجربه دیگران که لحظات سخت را تجربه کردند، استفاده می‌کنند.

دبیرکل فدراسیون والیبال به تدریس ایگور کولاکوویچ در سمینار تاکتیک های پیشرفته دفاعی اشاره کرد و گفت: ایگور در بین مربیان والیبال جهان به امپراتور تاکتیک مشهور است و مربیان می‌توانند از این دوره بهترین بهره را ببرند. بنابر خواهش می‌کنم از اطلاعات کولاکوویچ استفاده کنید و باید این مربی را کاملا تخلیه اطلاعاتی کنید.

سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» از ساعت 9 امروز (دوشنبه) با تدریس ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی و با حضور بیش از 70 مربی مرد و زن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار