پاکسازی طبیعت توسط دانش آموزان دبستانی کاشان

مدیر دبستان شهید تقوی شاد نوش آباد گفت: همزمان با روز هوای پاک دانش آموزان این واحد آموزشی به همراه خانواده های خود با شرکت در اردوی طبیعت گردی، بیابانهای ورودی شهر را از زباله و نایلون های رها شد،ه پاکسازی کردند.

کد مطلب: ۷۰۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

محسن مومن زاده در گفتگو با پانا کاشان اظهار کرد: ریشه همه آسیب ها به محیط زیست، ناشی از ناآگاهی شهروندان نسبت به آموزش صحیح شهروندی برای استفاده از طبیعت است و اجرای این برنامه ها منجر به نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی می شود.

به گفته وی، دانش آموزان ما باید یاد بگیرند که زندگی انسان به محیط‌زیست وابسته است و نابودی آن به معنی نابودی انسان و حیات بشری است و خوشگذرانی‌های کوچک ما نباید باعث خسارت بر طبیعت شود.

وی تصریح کرد: آلودگي هوا ، محيط زيست و بحران آب، ناشی از خودخواهی انسان است که استمرار بی توجهی به آن باعث از بين رفتن تنوع زيستي می شود.

وی تاکید کرد: در این دوران، ارتباطات دانش اموزان وسیع تر است و با افراد بیشتری ارتباط برقرار می کنند بنابراین باید با گسترش فعالیت های اجتماعی شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند شرایط خود را شناخته و درست تصمیم بگیرند.

مومن زاده گفت: دانش آموزان دوست دارند که عضو یک گروه باشند و خانواده ها باید با ارتباط بهتر با فرزندان برای کسب مهارتهای اجتماعی به آنها کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار