۱2 فضای آموزشی استان ایلام دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

ایلام (پانا) - سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام از بهره‌برداری 12 فضای آموزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۴۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حیدری، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 29 فضای آموزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی این استان بهره برداری و یا کلنگ زنی خواهد شد .

وی افزود: از این تعداد 12 فضای آموزشی به بهره برداری می رسد که بیشتر آنها به تعداد 11 طرح با مشارکت افراد خیر و نیکوکار احداث شده اند .

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام ادامه داد: این فضاهای آموزشی 31 کلاس درس داشته و در مجموع برای ساخت آنها 40 میلیارد و 143 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حیدری میزان تعهد افراد خیر برای ساخت 11 مدرسه مشارکتی را 35 میلیارد و 933 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این فضاها در مجموع 2 هزار و 943 متر مربع مساحت دارند .

وی همچنین از کلنگ زنی 17 طرح آموزشی دیگر همزمان با دهه فجر امسال در مناطق مختلف این استان خبر داد و یادآور شد: این فضاها نیز با مشارکت افراد خیر احداث می شوند .

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام ادامه اضافه کرد: این فضاها نیز با 35 کلاس درس در مجموع 2 هزار و 473 متر مربع مساحت دارشته و افراد خیر برای ساخت آنها 57 میلیارد و 619 میلیارد ریال تعهد کرده اند .

حیدری پیش بینی کرد این مدارس نیز مهرماه 97 و برای استفاده دانش آموزان بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش استان شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار