توسط جهانگیری؛

تسهیلات ۵۰۰ میلیون دلاری اجرای راه آهن رشت-آستارا ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت درخصوص اختصاص تسهیلات موافقتنامه وام برای اجرای طرح ساخت راه آهن رشت-آستارا را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۷۰۴۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- در اجرای بند (ب) تبصره (۳) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور، تسهیلات موافقتنامه وام به مبلغ معادل یورویی حداکثر پانصد میلیون (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) دلار برای اجرای طرح ساخت راه آهن رشت- آستارا تعیین می شود.

۲- دوره استفاده و ساخت طرح در این موافقتنامه سه سال، دوره تنفس ۶ ماه و دوره بازپرداخت هفت سال است.

۳- دستگاه اجرایی مربوطه موظف است حداکثر پنجاه و یک درصد (۵۱درصد) از تجهیزات، ماشین آلات و خدمات مورد نیاز طرح موضوع این تصویب‏نامه را از محل تولیدات و خدمات داخلی تأمین نماید.

۴- وزیر امور اقتصادی و دارایی مجاز است به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران موافقتنامه وام موضوع این تصویب‏نامه را امضا یا امضای آن را به مقام مسئول ذیربط تفویض کند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار