مدیرکل فرهنگی تأمین اجتماعی اعلام کرد

پرداخت ماهانه ۶ هزار میلیارد تومان برای ارائه خدمات به بیمه شدگان

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت ماهانه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای پرداخت مستمری بازنشستگان و تأمین خدمات درمانی جامعه تحت پوشش این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۴۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، رضا معینی گفت: افزایش جمعیت سالمندان، گسترش اشتغال غیر رسمی، سرمایه گذاری نامناسب، عدم ایفای تعهدات، تورم و تصویب قوانین متعدد را از چالش های اصلی سازمان های بیمه گر در کشورهای مختلف برشمرد.

وی ارتقاء خدمات و برون رفت از چالش های سازمان های بیمه گر را با رعایت مبانی علمی بیمه گری امکان پذیر دانست و اظهار کرد: ضرورت اصلاحات پارامتریک در همه جای دنیا وجود دارد و در کشور ما نیز این کار باید به صورت بلندمدت و با شیب ملایم انجام شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی، ایجاد نظامات تامین اجتماعی دارای سطوح متفارت را از جمله کارهای قابل انجام در کشور دانست.

کارگاه آموزشی با هدف تبیین قوانین و مقررات ویژه کارفرمایان، پیمانکاران برگزار شد که توسط مسئولان حاضر خلاءهای اجرایی در بخش تعاون کشور تشریح شد.

در ابتدای این مراسم مطیع‌جهانی ضمن اشاره به ضرورت تبیین دقیق‌تر قوانین و مقررات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی ویژه کارفرمایان و پیمانکاران، اظهار داشت: اکنون با تعامل میان اتاق تعاون و سازمان تأمین اجتماعی در صدد ارتقای سطح دانش بیمه‌ای بخش تعاون هستیم.

وی با اشاره به اینکه عدم آگاهی و دانش لازم پیرامون قوانین و مقررات بیمه‌ای میان کارفرمایان و پیمانکاران چالش‌های عدیده‌ای ایجاد کرده است، افزود: قطعاً تعامل کارفرمایان با سازمان تأمین اجتماعی و آشنایی به مقررات موضوع بیمه منجر به بهبود فضای کسب‌وکار و کاهش مشکلات عدیده ناشی از آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار